Thanks voor de opties.. Maar zijn, naar mijn mening, best wel veel voorkomende namen... Nog tips iemand??
Hier hetzelfde probleem.. Blijf overal steeds dezelfde namen tegenkomen.. Ben ook op zoek naar een meisjesnaam die je niet vaak hoort..
Aura Belle Yva Ziva Robijn Kisa Cara Emmy Mina Zelda Azalea Lizabel Enna Elif Eliz Oona Danee Madee Mona Katie Nova Noe (puntjes op de I) Deze namen komen niet vaak voor in nederland. Sommige misschien er apart maar wie weet vind je dat erg leuk
Ik probeer eens iets : Alix Cléo Eden Marte Jackie Jirte Gia Senni Daniek - Danique Janouk Imme Nona Jolein - Jolijn Raffie Pip Lauren Fiebe Elis (EE-liss) Sela Meike Jet Zola Wenske Escha Bibi Sterre Romée Inger - Inge Lani Nim Maura Doeke Evien Stella Aafje Minou Elfi Juul Ninne Samke Lentl Robijn
Ik heb voor als wij ooit een meisje krijgen de naam Josh in mijn hoofd..... Hele stoere naam die ongetwijfeld niet door iedereen gewaardeerd kan worden. Maar ik vind hem geweldig!!!! Andere namen op mijn lijstje zijn: Nine, Benthe, Lis, Ezra, Lauren
Niké, Rhodé, Ylvi, Lexi, Rowi, Chava, Eleny, Nouk, Xanthe, Birthe, Yoni, Yinte, Yenthl, Noé, Silje, Freya, Maxine, Hailey, Phaedra, Flore, Kris, Joy, Aline, Elza, Reza, Leanne, Juliet, Yula
Je kan op de site van de kinderbijslag kijken bij alle namen van de kinderen tot 18 jaar die kinderbijslag krijgen staat ook gelijk achter hoeveel kindjes er zo heten die van mij komt maar 1x voor bv