Ik ben bijna 30 wkn en krijg regelmatig te horen heb je nou al een naam? Nou nee niet bepaald haha! Hier wat suggesties die ik leuk vind in stijl maar niet kunnen door omgeving, Joah, Silvijn en Ties. Het moet passen bij Tycho, en de doopnamen zijn Pieter Henrico achternaam begint met P! Hierbij een poll maar sta ook en voor nieuwe namen!
Tycho en Lucas! Ik vind dat de mooiste en stoerste combi maar ik vind Lucas ook de leukste naam! Milo ook een hele leuke naam Maar dan heb je TychO en MilO.. Vind ik zelf niet zo'n probleem maar misschien vindt je dat niet leuk? Mika vind ik niet zo bij Tycho passen en heb persoonlijk niks met Youri en Xavi.. Tycho en Arne? Vind ik ook allebei wel stoere namen
Tycho (leuke naam ) & Lucas vind ik het mooist Wij hadden voor ons tweede kindje de naam Jens in gedachte als het een jongen zou zijn. Misschien is dat nog een optie? En Rens vond ik ook erg leuk maar dat wilde vriend niet (hij begint ook al met R) X
Lucas vind ik het mooist! (Xavi zou ik sowieso niet doen, vind ik niks voor 'n Hollands kindje. Bovendien: is het dan ksaabie of ksaavie?) Mika vind ik niks voor een volwassen man, wel leuk voor een huisdier, beetje vrouwelijke klank ook. Milo vind ik ook echt geen mooie naam voor een mens en vind ik niet mooi bij Tycho. Youri gaat wel. Andere ideetjes: Alex Bjorn Boaz / Boas Finn Hessel Ian Ingmar Ivan, Iwan Ivar Jannick / Yannick Jarne, Jarno Jesper Jesse Joas Joep Jonas Joren, Joran Jorgen, Jurgen Jorn Justin Kai / Kaj Levi Lex Luca / Luka Luuk Mads / Mats Mart Merijn, Merlijn Miel Milan Milas Mischa Niek Niels Noam Noël Revi, Ravi Siem Silas Silven Stan, Sten Stian Teun Ward Wessel
Nee sorry! Net of je stottert (bloos poppetje) Vind tycho zo stoer en pepijn beetje tuttig.. sorry! Revi?
Vind Pepijn wel bij de achternaam kunnen hoor. Maar persoonlijk vind ik hem niet leuk bij de naam van jullie andere zoontje. Beetje te 'kak' naast Tycho. Vind ik overigens ook van Lucas. Zou meer voor een wat stoerdere naam gaan. Youri vind ik de leukste naam uit je lijstje, maar begrijp dat jullie verder aan het zoeken zijn Andere namen die ik er leuk bij vind zijn: Abel Alex Brent Dave(y) Dex Finn Jesse Jo(n)as Luuk Mats Nick Rens Sam/Sem Stef Stijn
Lucas! Vind het een prachtige naam, staat bij ons ook op het lijstje, en vind de combi ook het mooist.