Ik vind Casper/Kasper makkelijker uit te spreken. Ook een naam waar je regelmatig zal zeggen: 'kaspár, niet Kaspér' . Kaspar vind ik dus niet geweldig. Kasper is wel oke.
Twijfel, twijfel, twijfel wat Casper betreft. Doet me toch aan dat spookje denken (maar het is op zich niet erg, toch?) en is ook meer dan 200 keer gegeven in 2010.
Er zit bij mij op het KDV een jongetje die Casper heet...en volgens mij heeft nog geen enkele leidster ooit de link naar het spookje gelegd....ik dus ook niet!
Caspar vind ik niks,doet me meteen denken aan 1 van de drie wijzen (drie koningen): Caspar,Balthasar & Melchior. Geschreven en uitgesproken als Casper vind ik het wat leuker.
Ik vind ook Casper veel leuker En ja hij is meer dan 200 keer gegeven en daardoor staat hij in de top 100, maar ook weer niet in de top 20.
Ik vind Casper ook mooier klinken dan Caspar. Denk dat je bij Caspar ook steeds moet aangeven dat het met een a moet worden geschreven. Leuke naam!
Ik vind het met een a niet mooi, met een e wel. Ik moet bij deze naam gelijk aan Jasper/Jesper denken, wat vind je daarvan? Ik vind Jasper en Jesper beide erg leuk en ken 2 kindjes die zo heten!
Leuke naam, kun je ook afkorten tot het vlotte Cas. Zou er wel Casper van maken, anders moet hij het zijn hele leven bij anderen corrigeren en spellen...
Jasper vinden wij niet zo mooi/leuk en er is al iemand in de familie die zo heet. Jesper is wel leuk, ja. Maar volgens mij vindt mijn man deze naam wat minder. Caspar blijft toch onze favoriet...
Leuke naam, maar dan wel als Casper geschreven en uitgesproken. Deze naam stond bij onze 1e ook op het lijstje, het werd alleen een meisje.