Wat vinden jullie van Cheyvano?!

Discussie in 'Babynamen' gestart door 2g4e, 20 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2g4e

    2g4e Niet meer actief

    Hoi meiden!!!

    Ik zie tig topics over namen dus ik plaats er gewoon lekker 1 bij :p
    Mijn vriend en ik worden het niet eens over namen maar nu hebben we voor een jongen (we weten nog helemaal niet wat het wordt hoor) een hele leuke naam gevonden... tenminste dat denken we. Wij houden meer van de buitenlandse namen al zijn we zelf hartstikke Hollands dus vandaar mijn vraag... Wat vinden jullie van de naam Cheyvano? Vinden jullie dit een beetje kunnen of niet? Zag het in een blad voorbij komen en we waren het voor het eerst met elkaar eens :D

    Ennuh mochten jullie misschien nog meer van dit soort aparte namen hebben (voor meisje mag natuurlijk ook) dan hoor ik het graag!

    THNX!
     
  2. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik persoonlijk vind het helemaal niks!
    Maar het gaat er natuurlijk om dat jullie het mooi vinden. Zoiets is natuurlijk heel persoonlijk.
     
  3. hellie

    hellie Fanatiek lid

    27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Sorry, ik vind het niks, maar ik hou dan ook meer van korte stoere namen.
     
  4. mamaprinses

    mamaprinses Fanatiek lid

    14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Sorry persoonlijk vind ik het ook niks!
    Het doet me een beetje aan zo'n auto busje denken
    een cheyve (weet niet precies hoe je het schrijft, maar je spreekt het wel hetzelfde uit)

    Maar het is jullie keuze!!!!!
     
  5. Mamavan5

    Mamavan5 Actief lid

    22 jul 2009
    436
    0
    0
    Hoi,

    Ik vind het een hele mooie naam.

    Voor mijn zoon had ik eerst de naam juanito maar zijn vader vond het helemaal niks dus is het een echte nederlandse naam geworden.
     
  6. wuppie

    wuppie Bekend lid

    16 jul 2006
    621
    0
    0
    niet echt mijn naam maar als jullie het zelf wel erg mooi vinden, waarom dan niet?
     
  7. Aalbes

    Aalbes Actief lid

    4 okt 2006
    118
    0
    0
    Ik vind het geen mooie naam. Te lang, te moeilijk.
    Ik zie er eerder een mokka-kindje bij en geen Hollandse jongen (dit moet niet verkeerd opgevat worden!!).
    Maar je moet het natuurlijk zelf weten! Anders heten alle jongetjes Piet. En dat is ook niets. :D
     
  8. Gwen81

    Gwen81 Fanatiek lid

    24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het wel een mooie naam.
    Maar mijn kinderen heten dan ook, Chanice Chamèro en Charé.
    Ik ben zwanger van een jongen dus zoek eigenlijk een jongensnaam met Cha.. Dus dit komt dicht in de buurt.
     
  9. 2g4e

    2g4e Niet meer actief

    Hmmmm... niet echt positief allemaal behalve Mamavan5 dan ;)
    Ik hou wel van die aparte namen... Maaruh mensen die het helemaaaaaaaaal niks vinden: Kom eens met wat leuke namen dan?!
     
  10. 2g4e

    2g4e Niet meer actief

    Ik vat het niet verkeerd op hoor! Ben het ook een beetje met je eens maar we houden nu eenmaal van dit soort namen en ja Piet is inderdaad al zo vaak vergeven :D
     
  11. Mara85

    Mara85 Actief lid

    12 okt 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja ik vind het ook niet echt leuk. Maar daar moet je je helemaal niks van aantrekken! Ik vind Daan ook niks en die staat in de top 10 gegeven namen!

    Mijn zoontje heeft ook een aparte naam, en het kan me eerlijk gezegd niet schelen of een ander het wat vind ;)

    Bereid je er wel op voor dat je misschien vaak zult moeten corrigeren in de uitspraak. Als een naam niet 'bekend' is is mijn ervaring dat mensen er maar wat van maken...
     
  12. fabsie

    fabsie Fanatiek lid

    19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Als jullie het toch met z'n tweetjes helemaal eens zijn over deze naam, lekker doen toch?! Ik vind het persoonlijk geen mooie naam, en tja, ik kan wel namen noemen die ik mooi vind, maar dat is jouw smaak waarschijnlijk weer niet...
     
  13. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik vind het ook niet leuk.. maar vind geen een naam leuk met ano op het einde.. zoals delano etc.
    Ben ook niet van de Hollandse namen maar vind dit al snel een beetje ordi.
     
  14. marlucje

    marlucje Lid

    25 dec 2009
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi. Ik vind het wel een mooie naam eigenlijk. Wij hebben een dochtertje en die heeft ook een buitelandse naam. Aangezien mijn vriend half Italiaans is en ze dus een Italiaanse achternaam heeft wilde wij ook een Italiaanse voor naam.
    Is Cheyvano ook Italiaans? Klinkt wel een beetje zo. Ik wilde onze dochter eerst Giovanna noemen of Gina. De eerste zou het al niet worden. We wonen nog steeds in Nederland he en het is zo zonde als je kindje een mooie naam heeft maar steeds verkeerd uitgesproken wordt. Vind ik dan. Cheyvano zal dat ook hebben. Denk ik;). Maar ik vind het zeker een mooie naam.
     
  15. guz3

    guz3 Actief lid

    17 feb 2008
    304
    0
    16
    Ik vindt het ook niks, wij hebben een Guus.
    Moet altijd aan de opa's en oma's denken, die lopen dan zo te tobben als iemand vraagt hoe t kindje heet.
    En hij moet t zelf straks ook uitspreken en schrijven.

    Maar je geeft aan dat je van aparte namen houdt...
    mmmm..even denken??

    -Jayden
    -Delano

    Poeh..best moeilijk voor een ander en niet in mijn genre..

    Succes meid!!!
     
  16. Nikki88

    Nikki88 VIP lid

    29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Sorry maar zo denk ik er ook over, geen leuke naam. Heeft een hoog "Sjonnie gehalte" maar dat is mijn mening. :) Mijn zoontje heeft een korte originele Engelse voornaam en géén Nederlandse achternaam. Succes met jullie zoektocht! :)
     
  17. Sylvia29

    Sylvia29 Fanatiek lid

    2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Ik vind het zelf persoonlijk ook niets, dat soort namen vind ik altijd een beetje overkomen als willen iets aparts dus we geven er een draai aan.

    Maarrrr als iedereen dat zou vinden dan zou het inderdaad een hele saaie wereld worden.

    Ik hou er alleen wel altijd rekening mee dat mensen namen af gaan korten, dus kijk ook even wat je van Chey of Vano of iets in die geest vindt.
     
  18. wonderbaby1

    wonderbaby1 VIP lid

    9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Oei dat slaat echt nergens op 'sjonnie gehalte' en 'ordi'

    Vind het wel een mooie naam en houd juist niet van piet Jan Kees mees Guus Bram Willem en ga zo maar door.
    Het blijft persoonlijk en ik ben blij dat andere mensen er van houden want dan zitten er toch verschillende namen in een klasje ;)

    Onze naam zal ook lang niet iedereen mooi vinden maar het belangrijkste is dat jullie achter deze naam staan en het bij jullie kindje vinden passen.

    Je zegt dat jullie het voor het eerst eens zijn dus van waar die vraag. Ga er gewoon voor! ;)

    succes! Je zult vanzelf onze jongen zijn naam zien in me banner maar das nog even wachten
     
  19. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    Ik vind het ook een verschrikkelijke naam, maar wat maakt dat uit?? als jullie het hierover eens zijn maakt het toch niet uit wat anderen ervan vinden?
     
  20. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Helemaal mee eens!
     

Deel Deze Pagina