Je man is eindelijk overstag? Mijn naam is het niet. Vind hem wat boers en meer een afkorting van Simon. Ties en Niek vind ik dan vlotter. Maar geen beroerde naam an sich hoor En past ook goed bij de namen van je dochters. Heb niet echt een positieve of negatieve associatie bij de naam verder. Enige waar ik aan denk bij Siem is een stripfiguur als vriend van Zapp (was volgens mij een bijlage bij het tijdschrift van de plaatselijke supermarkt geloof ik).
Jaaaa haha nou ja overstag. Hij zegt als jij echt zo graag de naam Siem wil dan doen we die.... Maar dat maakt me dus weer zo aan t twijfelen....pfff word gek van mezelf
Haha herkenbaar hoor, mannen die zulke dingen zeggen en dat je dan zelf gaat denken 'dat klinkt wel héél erg makkelijk, net zo makkelijk alsof het gaat om kiezen tussen welke vleessoort er vanavond op tafel komt... maar dit wordt dé naam voor de rest van z'n leven en is geen lapje vlees wat zo op is, dus moeten we daar niet nog een extra nachtje over slapen ofzo in plaats van zeggen "als jij persé die wilt doen we die wel gewoon?"?!!!???!!?????' Zucht, mannen......
Heel erg leuke naam. We vonden hem te kort bij de namen van onze andere kinderen anders was dit zeker een kanshebber!
Leuke naam. Enige dat je kunt overwegen, is dat ook nog een naam passend bij een persoon van middelbare leeftijd? Zelf vind ik Siem vooral passen bij een kind/jongere. Maar een naam groeit ook op je, en als je iemand kent die zo heet is het niet zo dat de naam opeens niet meer past als iemand ouder wordt ofzo. Je zou kunnen overwegen om zoals eerder gezegd hem Simon te noemen met roepnaam Siem, dan kan hij later eventueel kiezen om te switchen naar Simon
Past goed bij de naam van z’n zussen. Zelf ben ik niet weg van de naam. Heb er verder geen associatie bij.
Leuk! Ook in combi! Ik hou van Nederlandse namen waarbij de schrijfwijze en het geslacht duidelijk zijn