wat vinden jullie van de apotheek testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door madeliefjuh, 14 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    wat vinden jullie van de apotheek testen?

2. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Tevredenover!

3. mamaSpooky

14 jul 2008
    28
    0
    0
    kinderverzorgster
    Oost-Vlaanderen, Ninove
    Bij mijn zwangerschap van Yerko had ik predicitor gehaald en de test bleek negatief, nochtans niet te vroeg genomen. Dus voor mij geen predictor meer! :)

4. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Ik hoor idd ook posi verhalen over de apotheekers test.

Met predictor heb ik bij mijn zwangerschap posi getest, maar dat was dan ook 2 weken na NOD(prachtige dochter)..Afgelopen maand gedaan en kreeg hier ook veel te horen dat predictor veel hcg nodig heeft om posi aan te geven, wanneer je echt zwanger bent, dus volgende keer voor mij ook niet meer :)

5. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik had eerst de testen van matcare en die gaven wel vroeg posi aan (5 dagen voor NOD), maar met een supervaag streepje waardoor ik erg ging twijfelen. Dus toen een gewoon huismerk test gehaald bij de apotheek (met lila handvat, dit was 1 dag voor mijn NOD) en die was direct super duidelijk! ben er erg tevreden over dus.

6. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Nou mischien verklaar het wel een hoop bij mij dan?

Wie weet; ik heb vorige week 2x getest en joepie 2x posi test.
    Heb gister getest met predictor; :( nega, hoe zit het nou?

7. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Apothekerstesten zijn perfect!

Jeanny5, misschien voor predictor te weinig hacg nog en voor apothekerstest genoeg ;)

8. Trees

Trees Niet meer actief

Ook hier zeer tevreden over de apothekerstest! Veel duidelijker streepjes dan bijv. matcare (hoezo zijn deze extra gevoelig :( ?)

9. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    oke dank jullie wel

10. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    kan het ook zijn dat ik gewoon pas laat test..?

11. Trees

Trees Niet meer actief

Dat kan natuurlijk, maar hoe is je cyclus normaal? Ben je altijd netjes op tijd of ben je pas net van de pil af? Er zijn natuurlijk legio verklaringen, waarom je overtijd bent. We hopen natuurlijk dat er een hele mooie verklaring voor is ;)

12. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Nou ik hoop dan op een posi test want ben nog niet ongi...

13. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    heb altijd een cycles van 28 en in sept. 2007 gestopt met pil 3 maanden wezen ontpillen daarna altijd tot vandaag cyc. van 28 dagen... in (afgelopen) april 4 dagen overtijd daarna weer 2x a 3 x een cycles van 28 precies en nu 11 dagen overtijd.. en wat vaga sympthonen.... 1 nagatiefe test apotheek.. 1 licht (wel heel vaag streepje) positief ik beschouw hem als negatief .. en dat was hem ... xxx totaal geen ongi krampen of gevoel ongi te worden witte afscheiding soms ook doorzichtig wel veel meer als normaal heb zelf het idee dat ik soms wat urine verlies heb.. troebele urine sinds 5 dagen overtijd een donkere streep van navel tot schaambot ,, mega misslijk als ik in de auto zit echt kok neigingen(nooit gehad) en mijn borsten doen raar (geenpijn) wel af en toe jeuk houd kort aan.. xxx

14. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    p.s. de licht positiefe test was kruidvat

15. Magreet

Magreet Lid

15 jul 2008
    22
    0
    0
    Symptomen klinken wel als zwanger. Lastig, ik zou een ander merk proberen

16. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    clear blue ?

17. Trees

Trees Niet meer actief

Heb al 7 jaar een prachtige natuurlijke cyclus (koperspiraal) en altijd regelmatig. Toch heb ik ongeveer één keer per jaar een gekke uitschieter en heb ik een veel langere cyclus. Heel raar, misschien heb jij dat ook? Toch heb je wel hele goede symptomen en dat heb ik dan nooit. Was dan ook niet bezig met zwanger raken. Pfff lastig hoor ik hoop dat je gewoon toch een laat ei en een late innesteling hebt gehad. Naast de apothekerstest is de normale clear blue voor mij wel favoriet. Zal maar eens een cb tegenaan gooien. Ik zal voor je duimen!

18. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    trees dank je wel ik ga een cb doen ik denk of zondag of aankomende vrijdag (ochtend)

Deel Deze Pagina