Jeetje wat is het moeilijk Bij onze eerste wisten we het zo...dat was DE naam..en nu We hebben een hele lijst...maar DE naam kunnen we maar niet vinden. Dus dames..HELLUP We zoeken dus een naam met een engelse klank/uitspraak Of zoals de eerste een keltische naam.
Fiona Rhiannon Maira of M a i r e ? Misschien kun je ook google op Keltische heiligen voor meer inspiratie? Ik vind twee Keltische namen wel mooi bij elkaar!
ik heb me echt werkelijk helemaal suf gegoogled we hebben het liefst ook een keltische naam weer Fiona moet ik denken shrek de andere twee zijn me dan weer wat te vreemd zegmaar, namen die hier al voorbij zijn gekomen/op het lijstje staan zijn: kenzie brianna/brienna hailey meagan isabella emmely elise zoe alyssa maar om nou te zeggen DE naam zit ertussen..nee voor een jongen waren we er al uit maarja het word weer een meid als het een jongetje was geweest had hij kyan gaan heten.
Abby Alexis Allison Arwen Ayla April Charly Enya Eowyn Everly / Everlee Harlow Ivy Jessie Lexi Maddy / Madden Maya Medley Megan Morgan Niamh Qwyneth / Gwyneth Raven Riley Tatum Taylor Vayèn Willow Misschien dat hier nog wat bijzit
Wat vind je van... Addison / Addyson Ainsley Alana Amber Ashley Brenna Briana / Brianna Bridget Daisy Dana Darina Dawn Delaney Delia Dilys Donna Dymphna Elain Eleri Elva Enya Eryn Faye Fiona Geneva, Genevieve Gladys Glenna, Glenys Grace Gwen, Gwenda Gwyneth Hadley Harley Harmony Hayley / Hailey Heather Holly Imogen Jade / Jayde, Jada / Jayda Jenelle Jenessa Jenna Jennica Jennifer Joyce June Lacy Lana Leann / Leanne Leslie Lillian Lilly / Lily Lori / Lorie Lorraine Luana / Luanna, Luann / Luanne Lynette Mackenzie / Makenzie / Mckenzie Macy / Maci / Macie Madison / Maddison Maeve / Mave Makenna / Mckenna Mariel, Meriel, Muriel / Murielle Marley / Marly Marva Maxine Mckenzie Meadow Melody Meredith Merla Meryl Miley Mona Morgan Myf, Myfanwy Myrna Nerys Nessa Neva, Neve Nia Nola, Nova Oona Rhianna Riley Romy Rosa, Rosanna, Rosanne / Roseann Rosie / Rosy Rowan, Rowanne / Roanne Ruby Ryanne Sabrina Savannah / Savanna Scarlett / Scarlet Sienna Sierra Sive Skye, Skylar Stacey / Stacy / Stacie / Staci Stella Sydney Tara / Tarah Vanessa Verity Veva Violet Vivian Wenda, Wendy Whitney Willow ?
Amy Chavon of Shavon Elaine Ellis - Alice Esmay - Ismay Gallyon Gwennis Hailey Holly Jackie Jade : spreek Djeed Jillian Lauren Lexi - Lexie Lindsay Lily Lucy Maddison Nigella Robyn Rowan Saffron Scarlett
Oeh lindsay vind ik ook erg leuk! ! De bedoeling is uiteindelijk om 2 namen te vinden, en onze dochter mag dan de naam uitkiezen. Het lijstje bestaat nu nog uit.. Brienna Alyssa Isabella Lindsay
hihi mijn categorie . Ik vind van je lijstje nu Lindsay het mooist, maar zou dan kiezen voor Lindsey Zelf ben ik wég van de naam Megan - maar die is nu verdwenen van jullie lijstje . En wij hebben natuurlijk een dochter Fae . Maeva vind ik inmiddels toch ook wel erg leuk. Ik moest eerst erg aan die naam wennen (kindje op mijn werk heet zo) maar nu vind ik hem echt erg leuk. Neva trouwens ook. Hoewel dat al minder keltisch is misschien...
oke, het heeft even geduurd maar we hebben een lijstje weten te maken van 3 namen dochterlief heeft "de" naam uitgezocht ben benieuwd wat jullie zouden kiezen het lijstje A.lyssa B.rianna M.eagan dus het wordt dan C.aitlyn en.......
Vind ze allemaal goed bij elkaar passen. Als je voor M.eagan zou gaan zou ik eerder M.egan schrijven, dus zonder a. Moeilijke keuze! Hier mijn volgorde in voorkeur 1. A.lyssa 2. M.egan 3. B.rianna
C.aitlynn en Alyssa! Mooie naam! Nr. 2 zou voor mij Meagan zijn, 3. Brianna (houd niet zo van namen die zo duidelijk van een mannennaam zijn afgeleid Brian - Brianna of (nl variant) Peter - Petra, maar da's persoonlijk natuurlijk ).
oeh past inderdaad allemaal mooi bij je eerste kindje... maar ik blijf toch bij Mae.gan - ik zie alleen dat jij hem anders schrijft dan ik hem zou doen: Ae = uitspraak ee Ea = uitspraak ie nu al verwarrend .
1 Brianna 2 Meagan 3 Alyssa Wat vind je trouwens van Shannon? (godin van de rivier in de keltische mythologie).