Groeiende borsten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Maidin, 7 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Hallo meiden,

Ik weet niet waar ik dit onderwerp moet plaatsen :oops: dus als het moet worden verplaatst dan merk ik het wel....

Ik heb een klein vraagje... Twee maanden terug dacht ik dat het raak was. Mijn borsten waren van een 70C naar een 70D gegaan. Ik werd ongesteld, maar dit was nog geen 24 uur. Ik wilde het af wachten, want als ik zwanger zou zijn dan merkte ik dat vanzelf wel. Vorige maand was ik bijna een week overtijd. Het ging bloeden nadat ik ging springen op een trampoline. Ik was namelijk mee als begeleiding op een jongerenkamp en iemand vroeg of ik wou springen.

Zoals je begrijpt was ik errug verdrietig. Mijn ongi was vreemd. Heel veel spotting, helder rood en niet als normaal. Nu ben ik eergisteren thuis gekomen en ik voelde ook na mijn ongi krampen alsof ik ongi moet worden. Ik schonk er geen aandacht aan tot ik mijn BH aan deed en hem niet meer paste... Ik had die BH net twee weken. Nu pas ik mijn grootste BH nog net en mijn borsten zijn 2 cm gegroeid. In 2 weken dus...

Nu mijn vraag... Zal ik gaan testen of afwachten? Als ik niet zwanger ben wat kan de reden zijn dat ik groei. Ik ben slank (55 kilo) en heb bijna cub 70E :oops: :confused: ....

Groetjes
    JedidJah

2. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hoi meid!

ik zou niet kunnen wachten met testen. ik heb al zoveel testen verspeeld, nu moet ik zeggen dat ik nu ook niet meer test word vanzelf weer ongi.
    maar ik denk dat ik in jou situatie wel zou testen dan word er toch een hoop duidelijk. of niet, maar dan kun je in ieder geval al 1 ding afsluiten van de twee! ik zou gewoon een testje wagen meid.

maar zou er na een ongi niet vanuit gaan dat het zwangerschap is, maar ja je weet het nooit
    heel veel succes meid!

liefs

3. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Ik ga er idd niet van uit, maar ik baal een beetje omdat ik nu weer nieuwe BH's moet kopen.

Ik ben ook bang weer een MK hebben gehad. Ik heb voor het springen op de trampoline een voetbal in mijn buik gehad. Ik heb al een MK gehad en toen heb ik na 13 dagen getest of ik nog HCG had en toen was ik schoon. Zou ik weer zo lang wachten?

JedidJah

4. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    je moet doen wat voor je gevoel het beste is!
    ik kan wel zeggen van nou ik zou het nu gewoon willen weten, maar misschien ben jij wel iemand die het juist niet moet weten.

liefs

5. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Oke een kleine rectificatie...

Ik ben net ff op het internet gaan kijken naar BH maten berekenen. Volgens die sites (heb er meerdere bekeken) ben ik bijna de E cub uitgegroeid... :oops:

Ik denk dat ik maar eens voor de lol ga testen, want er zijn - volgens het internet - weinig redenen dat borsten groeien...

mmm ik ga maar ff overleggen met mijn hubbie...

6. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hahaha ja idd ik kan verder ook geen reden bedenken maar ja ik ben ook geen ha, heb je verder ook nog ergens last van ipv dat alleen je borsten behoorlijk groeien?

succes ik zal voor je duimen

liefs

7. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Ik heb het warm, maar dat ligt waarschijnlijk aan het weer. Ik ben veel misselijk, vind niet alles lekker smaken, heb last van maagzuur, heb pukkeltjes in mijn gezicht en last van mijn darmen.... Lijkt heel wat, maar kan ook door stress komen. ik ben afgelopen week weg geweest met een groep jongeren en daar heb ik weinig slaap gehad... Alles valt te beredeneren. Ik wil dus niet te snel zijn met dingen.

8. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    nee idd
    die symptonen van jou heb ik ook last van! ik ben ook al vijf dagen overtijd dus zal dat wel komen omdat ik niet ongi wordt. ben namelijk bij de gyn geweest en om de twee dagen heen geweest om te kijken of ik ook een ei sprong heb maar er gebeurde niet heel veel zei hij. of ik moet mijn ei na dag 22 hebben gehad dat hij het niet heeft gezien want hij groeide wel maar niet meer dan 12 cm maar ben er daarna ook niet meer geweest 21 juli uitslag van bloedonderzoek. en dan waarschijnlijk medicatie! maar heb dus getest en was natuurlijk negatief, maar je gaat wel denken wat kan het anders zijn. blijft nu mijn menstruatie helemaal weg of toch iets anders. het kan natuurlijk niet, want heb geen ei gehad.
    maar idd misselik soms
    vanacht giga buikpijn last van de darmen.
    honger gevoel na eten! zweet buien. vooral smorgens. pukkeltjes kleine roze blauwe adertjes over mijn borsten. heb altijd al grote borsten gehad dus zal ineens wel niet beginnen bij mij denk ik. dus echt vaag allemaal meer dan afwacten kan ik niet doen!

wat zei je vriend we moeten maar testen?

liefs

9. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    ik overleg tussen de middag met mijn man, maar ik weet nog niet hoe ik het moet brengen... Hij is na de MK nogal afwachtend...

10. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    aha. ik ben dan altijd gemeen maar ik test gewoon in mijn eentje hahaha
    als ik dan wel zwanger ben dan pak ik de test in en geef ik dat aan hem dan is de verrassing misschie nog wel leuker vindt ik. ik weet ook dat hij liever samen met mij wil testen, maar hij is sóchtends altijd aan het werk en dan test ik het liefste en ik moet veel weekends werken dan word het ook niks! zo doe ik het hahaha hij word dan toch niet boos want het is dan zo'n verrassing dan kan hij niet meer boos op mij zijn hahaha

11. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Ik heb gewoon getest zonder dat mijn man het wist.

Toen was de verrassing veel groter toen hij thuiskwam en er een cadeautje op hem lag te wachten (een speentje).

zou wel een test doen als ik jou was.
    dan weet je ook waar je aan toe bent.

12. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Trouwens nog ff een vraagje.

Je staat ook bij het NOD forum van Augustus.

Klopt dit dan eigenlijk niet?

13. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Zie net dat jij het op dezelfde manier doet als ik Annelies!

Tegelijk gepost!

14. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja idd zag het ook
    ja die mannen kunnen wel meer willen hahaha
    maar ik vindt dat gewoon de leukste manier om het te vertellen. en dan zijn ze net zo blij hoor!

15. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Ja ik heb me idd aangemeld voor augustus... ik verwachte eigenlijk ook niets en dat doe ik nog steeds niet. Ik kan idd een hele goedkope test halen en proberen... als het niets is dan weet ik dat en als het wel iets is dan test ik morgen nog een keertje waar mijn hubbie bij is...

16. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Lijkt me best een goed idee!

Anders blijf je toch maar in onzekerheid zitten.

17. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja idd dat kan ook en dat weet je het zelf wel en hou je het eerst voor je als je dat kan hahaha

18. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    laat je het ons weten wat de uitslag is?

liefs

19. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Ja ik heb net een test gedaan en hij is negatief... Toch gek... waarom zouden mijn borsten dan groeien? Nou ja dit is ook weer opgelost... Volgende ronde dan maar weer...

JedidJah
    ps: de topic mag van mij worden gesloten

20. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Jammer meid, hopelijk volgende ronde meer succes!

Deel Deze Pagina