Sinds wij hier een nieuwe Lidl hebben ben ik ook daar niet meer weg te slaan Hier een afdeling bij de bakkerij met heel de dag door verse croissantjes, chocoladebroodjes, stokbrood en andere broodjes heeerlijk zo vers uit de oven! verder koop ik heel veel eigenlijk daar melk groente en fruit en vlees elke week Maar ook melk, kaas, boterhammenworst, flinterdunne achterham en rauwe ham zijn heerlijk daar. Alleen de Chips vind ik idd ook niet lekker das het enige dat ik echt niet koop daar
Wij gaan vrijwel altijd naar de AH. Om bij de lidl te komen moeten we echt met de auto en eigenlijk gaan we dan ook meestal naar AH. Veel dingen van lidl smaken toch anders en minder lekker, en zo goedkoop vind ik het ook niet meer. Bij de AH hebben ze vaak goede aanbiedingen waardoor ik daar goedkoper uit ben en ze hebben daar alles wat ik nodig heb.
Prima, maar ik vind de mensen die daar werken zo vreselijk klantonvriendelijk en dan nog niet te spreken over de ongezellige inrichting ( wij maken van boodschappen doen echt een uitje ivm BI) Nu dus besloten aankomende week naar de Dekamarkt te gaan kijken en of we echt veel duurder uit zijn.
ik bestel alles via ah online voor de hele week maar op vrijdag wip ik er weleens binnen voor een stukje kaas of worst. of de brabantse vleessalade. of een pakje ham. de satesnitzels koop ik er,tiramisu toetjes soms. verder eigenlijk niets
Groente, fruit, koek/chocola, brood en yoghurt-producten vind ik echt heel goed. De toiletartikelen, cola (en andere frisdrank), snoep en melk vind ik minder. De rest is prima. Ik kom er weinig, omdat ik heel lui ben en de AH voor mij handiger ligt, maar in principe prima winkel.
Ik haal er alles, behalve het vlees dit halen we bij de halal slager. Wij koken haast niet met zakjes dus dat heb ik vd lidl nog nooit geproeft.
Ik vind het echt een super fijne winkel. Goede kwaliteit voor een goede prijs. Hier werkt ook er leuk personeel altijd vriendelijk. Ik ga eigelijk altijd vroeg dan is het nooit druk en als is het druk dan heb ik het er ook zeker or over de weekelijkse boodschappen schelen toch echt wel 10 a15 euro met de ah of spar. Ik vind de ah basic niet alles even lekker danis lidl mischien 5 a10 cent duurder maar wel te eten.
Ben alleen fan van de Duitse Lidl. Nederlandse kom ik nooit. In Duitsland haal ik frisdrank, verse broodjes, melk, koffiemelk, suiker, bakspullen, poetsspul, toetjes. Soms koop ik er ook broekjes en t-shirtjes voor dochter. Die vallen smal waardoor ze erg mooi zitten.
Is de dichts bij zijnde supermarkt en ik kom er zo'n 1 a 2x in de week. Niks op aan te merken. Alleen dan de kassa's maar goed dat is hier in de buurt overal een probleem. Ik neem tegenwoordig maar de tijd en calculeer voor de kassa's 15 minuten in.
ik vind de groentes en fruit daar goed. Ook veel zuivelproducten haal ik daar. Als je goedkoper wilt dan de lidl/aldi dan heb je echt het goedkoopste van de ah/jumbo en dat vind ik meestal niet lekkerder dan de lidl producten.
Ik doe wekelijks mijn boodschappen bij de Lidl! Vers fruit en groente! De Lidl in mijn buurt is netjes en ik hoef nooit zo lang in de rij te wachten. Vooral de verse broodjes/croissantjes! Sommige producten kan ik daar niet vinden, dan ga ik naar de AH.
Wij doen iedere week boodschappen bij de Lidl. Wat daar niet te krijgen is kopen we bij de Jumbo, en de dingen die bij de jumbo goedkoper zijn (gepelde tomaten, blik perziken enzo).