Ik ken ook wel een aantal meisjes met deze naam. De betekenis is erg mooi vind ik. De naam is niet helemaal mijn smaak, maar je kindje loopt er zeker niet mee voor schut. Iedereen heeft een andere smaak, en volgens mij vinden jullie het een mooie naam. En das uiteindelijk het belangrijkste!
ik vind het een super leuke naam ons buurmeisje heet ook zo het klinkt kort en stoer vind ik en de betekenis is ook super mooi en als het echt jullie naam is zou ik er voor gaan ik vind hem super leuk knufff 1985beeb2009
ik vind hem ook erg leuk. Jolie (zoals eerder is geschreven) vind ik minder, moet ik meteen denken aan Angelina. Maar Joy vind ik erg leuk!
je blijft natuurlijk altijd houden dat sommige mensen de naam niet mooi vinden de een houd van modern de ander van top20 namen de ander weer van apart. maar ben toch blij om te zien dat een hoop mensen de naam leuk vinden haha
Ik ken een Joy en vind het geen rare naam, het is alleen niet mijn smaak. Als het voor jullie DE naam is dan zou ik er gewoon voor gaan. Smaken verschillen nou eenmaal.
Ik ken een jongen die Joy heet, vind het daarom geen meisjes naam. Ken verder ook geen meisjes die zo heten. Maar als jij de naam mooi vind moet je er gewoon voor gaan
Ik ken een meisje die zo heet. Mijn smaak is het niet want ik vind het gewoon een engels woord maar ben er nu wel aan gewend.
Ik vind Joy echt wel leuk!!! Kort en stoer, ik ken iemand met 2 dochters Joy en Jaelle. Jaelle zou ik niet voor kiezen. Als ik ooit een dochter bij zou krijgen zou ik Mila ook mooi vinden, wel jammer dat een vriendin van me haar kat Mila heeft genoemd.
Mijn Anne-Joy, dus je zou er ook nog iets voor kunnen zetten misschien, Ik word altijd Joy genoemd dus ik vind hem zelf erg leuk ! Liefs!
Ook absoluut niet mijn smaak, ik vind het een beetje ordinair klinken eerlijk gezegd. Ik ken ook een meisje van 4 die zo heet en komt ook uit zo'n "tokkie" milieu. Meisje die ik ken heet Noemi, dat vind ik een hele mooie naam.