Ik kan niet kiezen tussen Nora of Femke.. Ik heb uiteindelijk Nora gestemd, omdat ik dat op zichzelf een mooiere naam vind. Maar Femke vind ik ook heel goed bij Tim passen!
Femke en Nora vind ik het leukste! Femke vind ik lief, schattig en stoer, je kan er leuk Fem van maken.Tim & Fem Nora vind ik heel mooi, modern en populair!
Femke en anders Nora! Vind Femke krachtig, mooi, klinkt lief en is bijzonder. Kort ook mooi af naar Fem. Nora vind ik wat hard en schrijfwijze Norah te Engels opeens bij Tim (hoewel Tim ook een Engelse naam is, maar toch). Noor vind ik mooier bij Tim, wat zachter. Noa blijf ik maar wat gek vinden, meer iets voor een merk of een huisdier. Weet niet zo goed waarom, maar kan me er niet echt een volwassen vrouw bij voorstellen.
Ik zou afstand houden van de noa's en nora (h)'s, dus dan blijft Femke over. Maar ik ben niet zo van de verkleinnamen. Dus ik zou voor Femme gaan of Fem.
Overduidelijk Norah/Nora. Ik vind eigenlijk met h mooier, maar bij Tim is dat misschien wat te. Dus zou ik voor de "eenvoudige" versie gaan; Nora