Ik ken alleen 60+'ers en vrouwen die op een woonwagenkamp wonen/hebben gewoond met de naam Marie. Associatie is niet zo, maar op zich niets mis mee.
Eigenlijk wel leuk, hoor je (in NL) zelden meer, dus opeens weer een frisse originele, maar toch heel normale, naam (ik hou niet van gekunstelde/verzonnen/krampachtig originele namen). Leuk dus!
Ik vind het prachtig, Marie! Kort, en lief en stoer tegelijk. En ook tijdloos en internationaal. Heel leuk om zo'n klassieke naam juist in deze tijd van vaak gekunstelde namen te gebruiken! Een dikke like
Heerlijk al die meningen! Super!! Hier en daar de mening ouderwets, maar met name heel positieve reacties. Bedankt dames!!
Ik moet denken aan de aristo katten, aan dat witte meisjes katje. Ik vind het persoonlijk een ouderwetse naam, maar dat is mijn mening. Als jullie het een mooie naam vinden, zou ik het gewoon doen!
Ik vind het niet mooi. Ouderwets en in deze regio echt een kampnaam. Maar als jullie het de naam vinden doen. Nog een fijne zwangerschap