Izzy of Izzie, Ik vind het ook een leuke naam. Vooral door Grey's Anatomy. Je zou evt. ook volledige naam Isabelle/Isabella kunnen doen en dan de roepnaam Izzy/Izzie. Maar dan kan ze evt. later altijd zelf zeggen van ik wil nu Isabel/Isabella/Isabelle genoemd worden.
Dat is altijd goed om te horen hihihi Allemaal superbedankt voor de reacties!!! Een andere naam die wij heel mooi vinden is Lynn/Linn... Wij vinden Izzy erg leuk klinken, maar het is inderdaad dan denk ik een goed idee om de naam Isabel o.i.d. vast te leggen met als roepnaam Izzy...Ochja, genoeg om over na te denken in ieder geval Maar eerst weer eens zwanger worden hahaha
Ik zat trouwens te denken he...Ik zag opeens een carrierevrouw voor me met als onderschrift de naam Izzy...Hmmm, dat vind ik dan toch weer niet zo gepast Jullie wel? Nog steeds een erg leuke naam, maar misschien toch niet zo geschikt voor als je kind wat groter is. Ook reacties als 'klein maken', daar kan ik me wel in vinden. Denk dat Lynn/Linn toch meer geschikt is. Maar zoals ik al zei; maar eerst weer zwanger worden en dan zien we wel weer verder. Echt helemaal super dat jullie allemaal de moeite hebben genomen om te reageren!!!
Izzy.. ik vind het wel leuk klinken maar... Izzy wordt snel Easy... Je hoort Izzy en denkt POP (tenminste als je van voor 1980 bent vermoed ik..) Izzy.. voor een volwassen vrouw of man vind ik het echt een brug te ver. Dan zou ik inderdaad kiezen voor Isabel en dan Izzy noemen.. kan ze altijd zelf weer wat aan doen.
Ja klopt, dat dacht ik dus ook al. Opeens stelde ik mij een volwassen carrierevrouw voor met als onderschrift deze naam, past niet echt nee. Ik vind 'em toch vooral leuk voor een klein meisje. Ik denk dat we - als we ooit een dochter krijgen - toch voor een andere naam gaan (Lynn/Linn vinden we ook erg leuk)