Wat vinden jullie van de meisjesnaam...

Discussie in 'Babynamen' gestart door Senn, 13 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. willet

willet Fanatiek lid

2 nov 2009
    1.149
    0
    0
    Izzy, kei leuk!

2. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Izzy of Izzie,

Ik vind het ook een leuke naam. Vooral door Grey's Anatomy.
    Je zou evt. ook volledige naam Isabelle/Isabella kunnen doen en dan de roepnaam Izzy/Izzie. Maar dan kan ze evt. later altijd zelf zeggen van ik wil nu Isabel/Isabella/Isabelle genoemd worden.

3. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Is een leuke afkorting van een naam, maar vind het een kleine naam.

4. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Ik ken iemand die zo heet, bij haar schrijf je het als Izzy. Ik vind het geen mooie naam.

5. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Ik vind het niet zo'n mooie naam maar zou het op deze wijze schrijven:

Izzy

6. Senn

Senn Bekend lid

22 okt 2010
    713
    0
    16
    Dat is altijd goed om te horen hihihi:D

Allemaal superbedankt voor de reacties!!! Een andere naam die wij heel mooi vinden is Lynn/Linn...

Wij vinden Izzy erg leuk klinken, maar het is inderdaad dan denk ik een goed idee om de naam Isabel o.i.d. vast te leggen met als roepnaam Izzy...Ochja, genoeg om over na te denken in ieder geval;) Maar eerst weer eens zwanger worden hahaha:D

7. Senn

Senn Bekend lid

22 okt 2010
    713
    0
    16
    Ik zat trouwens te denken he...Ik zag opeens een carrierevrouw voor me met als onderschrift de naam Izzy...Hmmm, dat vind ik dan toch weer niet zo gepast;) Jullie wel? Nog steeds een erg leuke naam, maar misschien toch niet zo geschikt voor als je kind wat groter is. Ook reacties als 'klein maken', daar kan ik me wel in vinden. Denk dat Lynn/Linn toch meer geschikt is. Maar zoals ik al zei; maar eerst weer zwanger worden en dan zien we wel weer verder.

Echt helemaal super dat jullie allemaal de moeite hebben genomen om te reageren!!!:D

8. belgje1976

1 jul 2012
    98
    0
    0
    buitenschoolsde kinderopvang
    belgisch limburg
    ikzelf ken 2 jongens die izzy noemen. ik persoonlijk zou er dan een iza van maken :)

succes

9. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
  10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Izzy..

ik vind het wel leuk klinken maar...

Izzy wordt snel Easy... :(

Je hoort Izzy en denkt POP (tenminste als je van voor 1980 bent vermoed ik..)

Izzy.. voor een volwassen vrouw of man vind ik het echt een brug te ver. Dan zou ik inderdaad kiezen voor Isabel en dan Izzy noemen.. kan ze altijd zelf weer wat aan doen.

11. Senn

Senn Bekend lid

22 okt 2010
    713
    0
    16
    Ja klopt, dat dacht ik dus ook al. Opeens stelde ik mij een volwassen carrierevrouw voor met als onderschrift deze naam, past niet echt nee.;) Ik vind 'em toch vooral leuk voor een klein meisje. Ik denk dat we - als we ooit een dochter krijgen - toch voor een andere naam gaan (Lynn/Linn vinden we ook erg leuk:D)

Deel Deze Pagina