Hoi had vorige week al een topic neergezet. Voor alsnog zijn dit de vier die we het leukst vinden op het moment. Duuk en Sepp zijn wel heel twijfels harig, omdat we in zeer dichte nabijheid al een Duke hebben en twee maal Sepp.......maar we vinden het wel een hele elke naam....dus daarom de twijfel. Welke vinden jullie het leukste bij Fien passen?
Ik vind Mick het leukste bij Fien passen (Jack sowieso niet, die is veel te stoer en Engels bij Fien), maar bij Mick denk ik altijd aan een brood. Geen idee of anderen hier ook last van hebben hoor . Duuk en Sepp zijn ook niet helemaal mijn smaak, maar kunnen op zich wel goed bij Fien.
Alle namen zijn niet mijn smaak. Maar mijn top 4: 1. Jack (Alleen bij Fien weer niet zo geslaagd..) 2. Duuk (Apart..) 3. Mick (Nee.. niet mooi) 4. Sepp (Absoluut niet mooi, snap de "trend" totaal niet)
Sepp vind ik als enige naam bij Fien leuk staan. Toch denk ik bij Fien meer aan namen als Gijs, Stan, Tom, Hugo, Mats, etc.
Sepp en Duuk vind ik leukere namen, maar Mick beter passend bij Fien dus daar is mijn stem naar gegaan.
Dank jullie wel allemaal voorde. Reacties,zoveel. Ik vind net zo grappig om iedereens mening te horen, en jullie zetten het ook echt eerlijk neer, héérlijk! Ik denk dat Mick favoriet blijft, maar weet het echt nog niet zeker. Vriendlief trekt toch steeds meer naar Jack. Ik weet het niet.....ik ie zoveel leuke andere namen voorbij komen, maar ja...als vriendlief echt niet wilt, houdt het op hé. We hebben nog even, dank je wel!
Fien en Sepp... (of liever nog Mik) Jack vind ik de leukste naam maar dat vind ik niet echt passen. Duuk vind ik niets en Mick.. ach.. niet helemaal.. Misschien Mik?