Ik ken 2 jongens met de naam Brynn Ik wist niet eens dat het ook voor meisjes kon. Het is dus maar net welke associatie je er mee hebt denk ik Ik vind het voor een meisje niet leuk..
Brynn/Brinn was mijn nummer één naam voor onze jongste. Helaas vond mijn man de naam niks. Ik ken de naam alleen als meisjesnaam. Wist niet eens dat het ook voor jongens gebruikt werd. Grappig, want ik houd juist van unisex namen voor meisjes.
Ik vind de klank mooi, spelling mooier als Brynne of Brinne maar dit is persoonlijk en misschien weer lastig voor anderen. Vind het ook echt een meisjesnaam, zie er een stoer roodharig meisje bij, geen idee waarom haha.
Ik ken een meisje met deze naam (of met 1 n geschreven), en dat wordt uitgesproken als Brin. Niet onaardig, al zou ik er zelf niet voor kiezen.
Bedankt voor de extra uitleg! Ik blijf hem fantastisch vinden. Man moet wat wennen, maar die volgt denk ik wel. Nu nog "hopen" dat we een meisje krijgen haha. Ga ik eens verder speuren tussen de jongensnamen voor alle zekerheid.
Alleen de eerste paar reacties gelezen, dus geen idee wat er verder allemaal gezegd is al.. Maar ik dacht in eerste instantie direct dat het om een jongensnaam ging (tot ik verderop in de topictitel dus meisje zag staan). Dus mijn mening: ik zie bij deze naam eerder een jongetje voor me En voor een jongen vind ik hem wel leuk denk ik! Voor een meisje toch minder.