Vind het ook een leuke naam! Tijdloos maar toch niet veelvoorkomend (en dat vind ik persoonlijk een plus ). En wat irritant he, die twijfels die last minute opduiken, heeeel herkenbaar . Succes met kiezen!
Ik vind het ook een vrij "zware" naam, maar wel mooi! Joris of Floris klinkt wat zachter. Ik vind Boris voor een man wel echt stoer!
Ik vind hem super! Ik heb stage gelopen op een psz jaaaaren geleden en daar zat een Boris. Zo'n leuk jongetje! De naam is altijd blijven hangen bij me maar mijn man vindt het helemaal niks (net als Gijs, Teun en Jan helaas)
Super leuk! Stond bij mijn oudste zoon op nummer 2. Mijn enige twijfel was of het wel bij een mager kereltje zou staan. Het moet dan ook wel een beetje een flinke vent worden vond ik. Nu is mijn oudste heel slank en fijn dus ben toch wel blij dat we voor de andere naam zijn gegaan
Wel leuk! Maar wat Flynnie al zei, bij Boris moet ik wel aan een grote vent denken en niet aan een mager ielig jongen.
Boris was voor mij de jongensnaam, maar vl was het er niet mee eens, hij vond hem niet leuk genoeg. Maar goed dat we een meisje kregen En een hondenassociatie komt doordat zoveel mensen het een leuke naam vonden dat ze hun huisdier zo genoemd hebben, terwijl het in de oorsprong een mensennaam is. Zo heette onze hond Nathan, waar ik nu een hondenassociatie bij heb, maar wat ik nog steeds een prima naam vind als ik een jongen tegenkom die zo heet.