Een vriendin van mij heeft een zoontje Brett. Ik vind het een super leuke en stoere naam! Als Brad vind ik het 100x niks!! Brett juist heel gaaf!!
Ik weet niet hoe lang je nog de tijd hebt om een keuze te maken maar als je ook bij Brett niet echt een joepie-zo-gaat-mijn-zoon-heten gevoel hebt dan zou ik nog even verder kijken. Brett vind ik geen leuke naam en moest ook meteen aan spoiled brat denken. Of een verhaspeling van Bert.. (dit doe ik in mijn hoofd met veel namen, Paul wordt laup, Peter wordt repet.. ik weet het, beetje gek) maargoed., Veel succes met een beslissing nemen!
Ik heb nog wel even de tijd, ben nu 29 weken. Maar ik heb het gevoel dat ik alle namen die er bestaan al gezien heb haha. Ik ga nog even verder zoeken maar hoe vaker ik de naam zeg hoe leuker ik m ga vinden. Misschien is het ook een beetje een kwestie van wennen...
hier heet een jongentje percies zo en vind het gewoon een leuke naam hoor.. niet voor mijn kind maar ook niet raar ofzo..
Ik vind het geen stomme naam, niet mijn naam, maar niet stom. Ik vind alleen namen met een hard aanwezige R nooit zo lekker klinken... Klint misschien raar maar namen zoals, brett, brian, brent, rinus, richard... (en dan heb ik niet eens een spraakgebrek )
Vind het een hele leuke naam, had hem ook op mijn lijstje staan! Ook in de schrijfwijze Brett, veeeel leuker dan Brad!
Heel leuke naam .. kende de naam al van een serie. Maar spreek je naam echt in 't engels uit? of echt de harde R haha sorry weet niet hoe ik het anders moet uitleggen?! Hoop dat je me snapt! Verder heel leuk Brett.. En als jullie de naam mooi vinden zou ik het zeker doen Ohja, vind de schrijfwijze Brad direct alweer zo volwassen staan ofzo?!
Ik vind 'doe-maar' niet de beste optie om je kind de rest van zijn leven een naam te geven. Wat waren de andere namen op jullie lijstje? Heb je niet een naam waar jij 'warm' voor loopt (even los van je vriend/man) Welke namen van vriendinnen met kinderen vind je leuk? (Brett is trouwens prima hoor, maar alleen als jij denkt; Yes!!!)
Haha, lekkere zwangere ben jij Iedereen komt aan met waslijsten en verschillende spellingen...en jij hebt 1 naam, weet niet wat ze er zelf van moet vinden, gooit t op t forum, iedereen vindt er wat van én vervolgens die je gewoon wat je moet doen; zelf kiezen..... Haha, goed zo meid! Brett zit dus al in je hoofd en in je buik
Ik zouo zeggen als jullie hem beide mooi vinden lekker voor gaan! En vaak de net iets apartere namen moet je ook aan wennen.. heb ik ook gehad hoor. en deze was hem toch echt voor onze dochter!
Ik vind Brett supermooi... Een naam die veel in Australie voorkomt.. Ik had mijn jongste zoon graag Brett genoemd, maar mn man en zoon dachten meteen aan Brett Holeman, en die voetbalt bij de verkeerde club (toen)...hahaha
Het is niet mijn smaak, maar ik vind Brett niet lelijker dan Brad (spreek je heeeeeeel anders uit) of Brent. Bij Brent moet ik aan ruwe Noordzee olie denken. Je zou nog aan de Noorse namen Brede of Brodd kunnen denken. Of Brendan of Brandon.