Hoi, Wat vinden jullie van de naam Simon? Wij zijn zo erg aan het twijfelen. Op de eerste plek staat nu nog de naam Tygo, Maar Simon blijft maar in mijn hoofd haha. Graag jullie mening..
Mooi! Mijn opa heette zo, wou deze naam eerst als 2e naam aan mijn zoontje mee geven. Uiteindelijk niet meer gedaan, nu best spijt van.
Simon vind ik een gezellige naam,1000 keer beter als Tycho/Tygo maar ik heb een hekel aan namen die op een o eindigen..
Prachtige klassieke naam! Ik ben bevooroordeeld want mijn zoontjes derde naam is S.imon vernoemd naar mijn opa. Tygo vind ik persoonlijk echt niet mooi en een heel andere soort naam.
Leuke naam! Maar dat vinden er meer: er lopen hier in de buurt/familie namelijk heel veel Simon's. Dat vind ik wel jammer... Tygo vind ik ook leuk!
Wat grappig dat bijna iedereen hier zegt dat ze Tygo niets vinden, ik vind dat juist leuke naam. Simon vind ik wat eenvoudig, gewoontjes. Jammer dat je Tygo inmiddels ook steeds vaker hoort, maar heeft toch net iets speciaals.
Ik ga ook absoluut voor Simon, vind het een onwijs leuke naam. Helaas komt hij hier in kenniskring al 2x voor.
Bedankt voor al jullie leuke reactie's! We hebben nu proef geboortekaartjes besteld met de naam Simon en Tygo! Haha. Ik was vergeten te zeggen dat zijn tweede naam Robert zal worden ( vernoemd naar man's oom die als een vader voor hem is) ik vind zelf dat Simon Robert ook wat leuker bij elkaar past dan Tygo Robert...( tweede naam gebruik je eigelijk nooit..maar toch) Groetjes!
S.imon R.obert is mooi. Prachtig klassiek. En veel mooier dan Tygo, naar mijn mening. Vind Tygo een echte modenaam.