Wat vinden jullie van de naam Eliano?

Discussie in 'Babynamen' gestart door Olifantje, 3 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yelice

Yelice Niet meer actief

Moet een beetje lachen! Mijn kinderen zijn van een Turkse vader en hebben dus ook een Turkse naam maar als je hun uiterlijk ziet zou je denken dat ze 100 procent Hollandse kaaskoppies zijn.
    Slaat dus nergens op dat buitenlandse namen per se bij donkere kindjes hoort!

2. Iefie

Iefie Niet meer actief

Aparte naam, hoor je niet vaak! Eliano is ook mooi af te korten zoals bijvoorbeeld Eli en dat vind ik persoonlijk een stuk stoerder. Kan ook voor een meisje eigenlijk, Eli. Mmm..ik weet het niet met de naam, maar het is in elk geval niet een naam die je in een willekeurige klas roept waarna 5 kinderen omkijken. Vind ik een persoonlijk een voordeel. Succes!

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik vind dat soort namen heel mooi voor Italiaanse kindjes, vind zo'n naam icm een oerhollandse achternaam en een oerhollands kind nooit zo passen.

4. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Mijn kindjes zijn half Turks en half Antilliaans :) dus ja zijn buitenlanders 100% hahaha... tjah ik heb vaak blonde oerhollandse kindjes gekend met exotische naam en vind dat niet altijd raar staan en al helemaal niet ordi :) maar ieder zijn keus en mening en vooral smaak natuurlijk hihi :)

5. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Bedankt voor de meningen! :)

Nouja, een echt oerhollands knulletje zal het niet zijn aangezien ik een Belg ben. :p
    Maar ik begrijp wel wat jullie bedoelen. Vroeger was de naam "Milan" mijn favoriet, maar omdat deze mij te populair is geworden de laatste tijd ben ik van mening veranderd.
    Ik hou dus meer van originele namen, maar goed.. Luuk is dan ook weer niet heel origineel, lol. ;)

@mamamandy: Prachtige naam, Dylano! :D

6. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Sorry, vind het ook nogal ordinair klinken, zeker als het op z'n Hollands straks wordt uitgesproken. :) Valt een beetje in de categorie "Dylano" e.d. namen. Dan vind ik Elian nog mooier. Luuk is idd ook best leuk maar weinig origineel. ;)

Deel Deze Pagina