Hebben jullie ook zoiets?

Discussie in 'Babynamen' gestart door Kath82, 6 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kath82

Kath82 Actief lid

27 dec 2012
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er zijn er altijd namen die ik heeeelllll geweldig en stoer vind maar ik zou het echt niet durfen. :D

Voor een jongen bijvoorbeeld: Boyd, Faber, Fender, Tjalling, Flemming, Bence.

Ben benieuwd! :)

2. unknowable

unknowable Niet meer actief

Niet durven is zo jammer :) Volg gewoon je hart en doe eens gek!!

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik persoonlijk ben meer van de standaard namen. Vind de namen die jij noemt wel gedurfd maar niet extreem. Af en toe zie ik namen en dan ben ik echt sprakeloos, zit dan alleen maar van :$

4. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Nee dat zou me niet kunnen schelen. Mijn man en ik houden sowieso niet van 'gewone' namen, zoals je ook kunt zien aan mijn onderschrift. ;)
    Als dé naam er tussen zit zou ik het gewoon doen.

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Vind ik nog normale namen hoor. Stoer, maar niet gewaagd ofzo.

Echt gewaagde namen vind ik:
    Spijker, Splinter, Wolf, Maan, Pepper, Goud, Fritzie
    en dat soort (verschrikkelijke) namen......

6. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Wij kiezen voor een redelijk apparte naam. Heel lang getwijfeld, maar uiteindelijk door reacties hier toch gekozen!

7. Kath82

Kath82 Actief lid

27 dec 2012
    191
    0
    0
    NULL
    NULL

hhahahahahahahah lolllll :)

8. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Tja, niet durven is het niet helemaal. Het zijn ook niet echt de namen die het best bij ons passen of zo.
    Maar inderdaad heb ik wel een lijstje aparte namen die ik wel heel tof vind maar toch niet aan m'n eigen kind ga geven.

Noria, Elie, Cari, Luus, Nouva, Nimra, Robi, Eléa, Robijn, Pip, India, Molly

Turias, Tuur, Diem, Louk, Ysmar, Biek, Loet, Luut, Nilo, Noam, Ezar, Dem, Dim, Dev, Ocke, Warre, Tobe

9. Amethist

Amethist Niet meer actief

Neuh, heb ik geen last van. Onze kinderen hebben ook wat apartere namen. Wij vonden en vinden ze mooier dan alle andere namen en wat een ander er dan eventueel van zou vinden is voor ons niet belangrijk.

10. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Bovenstaande bijv. vind ik echt een geweldige naam! Maar het past gewoon niet in ons gezin. Om die reden zou ik ook niet voor die naam gaan. Maar snap wel wat je bedoelt.

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Hier zijn wat namen afgevallen vanwege spelling of klank of omdat het lijkt op een woord.

Zoals Nine - klinkt mooi, maar in het engels.. hmm en niene vind ik niet zo geweldig
    Net zoals Erin - vind ik ook mooi. Maar zal het hier ook nooit helemaal halen.

12. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Mijn oudste dochter heeft een aparte naam! En mijn 2e dochter haar 2e naam is ook apart. Ach wij vinden t leuk en met ons nog meer laat me dus echt niet tegen houden :D

13. Annette123

Annette123 Niet meer actief

Nou het is bij mij niet het durven, maar ik ben bang dat mijn kind dan gepest wordt. Bij een naam als: storm. Ik vind dat echt een stoere naam, maar ik wil later niet dat hij dan baalt van zijn naam.

14. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Ik zag vandaag bij de vk een naam hangen waarvan ik dacht.. no way..

Nikikki

15. Kath82

Kath82 Actief lid

27 dec 2012
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit bedoel ik!!!

16. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Je zou er bijna dyslectisch van worden :D

Hier heeft onze middelste dochter een niet veel voorkomende naam. Geen rare naam, of een moeilijke naam. Maar mensen moeten hem toch vaker horen voordat ze hem mooi vinden. En dat ze er bij ons vanuit gaan dat er 'ke' achter moet. Voordat ze dat eens door hebben dat dat dus niet zo is.

17. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Ik word altijd zo nieuwsgierig als ik al die omschrijvingen van namen hoor ;)

TO, ik snap wel wat je bedoelt. Ik vind Faber ook echt leuk, maar het "past"op de een of andere manier gewoon niet. En dat "passen"heeft ergens ook met "durven"te maken vermoed ik.

De naam die we nu voor ons kleintje hebben is ook wel wat gewaagd, maar ligt wat "gewoner"in de oren, zodat ik het er waarschijnlijk uiteindelijk toch op ga wagen.

18. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Ik heb dat met Puck

Fantastisch leuke en stoere naam voor een meid maar durf het niet te geven. Weet niet zo goed waarom

19. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Puck is leuke naam. En ja je hoort het niet vaak wat juist leuk is trouwens. Maar echt vreemd vind ik de naam niet.

20. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik vind een naam al heel snel raar.
    Ik lees hier momenteel weleens de naam Pelle..nou echt,zo zou ik m'n papegaai nog niet noemen :)

Deel Deze Pagina