Het is zo moeilijk om een naam te kiezen . En aangezien ik niet weet of ik een jongen of meisje krijg moet ik dus voor beide geslacht wat bedenken Nu hebben we 4 jongensnamen en 3 meisjesnamen waar we een definitief besluit uit gaan nemen.. maar welke haha ik dacht laat ik eens kijken welke hier het hoogte eindigt. (Angel ; je zult dit vast lezen dus sssst tegen niemand wat zeggen over de namen en ik bedoel ECHT NIETS zeggen ook niet tegen jeroen ) Ik zal proberen de uitspraak van de namen te schrijven Daimen -> daymen Saif al din -> saif (klinkt klein beetje zoals het engelse woord veilig) el dien Ayanoor -> eejenoer Kayla -> keejlaa
Ik heb Saif en Ayanoor gekozen.. Yasin vind ik ook mooi, evenals alle andere meisjesnamen die op jullie lijstje staan Saif en Ayanoor vind ik net iets aparter/ minder gehoord vandaar mijn keuze (en Saif al Din heeft natuurlijk een heel mooie betekenis ook) Ik heb zelf ook nog een tijdje gedacht aan Yasin als evt tweede naam voor mijn ukkie, maar uiteindelijk toch voor twee andere namen gekozen. Trouwens, ik weet uiteraard wat Noor/Nour betekent, maar eigenlijk niet wat Ayanoor betekent?
Het liefst wil ik ook een naam die je niet of nauwelijks hoort Voor me man is de keuze gemaakt een meisje Ayanoor en een jongen twijfelt hij nog tussen Saif al din en Daimen maarja hij zegt jij mag beslissen Ja dat weet ik dus niet meer me schoonzusje heeft die naam bedacht en ze had het wel gezegd maar ben het vergeten heb al voor mezelf opgeschreven dat ik nog een keer de betekenis van Ayanoor en Daimen wil weten want die ben ik ook vergeten
Ayanoor is een samenvoegen van Aya en noor .. Aya is een stukje uit een hoofdstuk van de koran en noor is licht Daimen betekent voor altijd
Hihi wat betreft Ayanoor dat had ik me net bedacht nadat ik mijn berichtje getypt had Is ook een mooie betekenis (Tweede naam van mijn zoontje wordt "Nour" trouwens) De betekenis van Daimen wist ik niet, weer wat geleerd nu
heee zussie, wat leuk dat je toch een naampoll hebt gemaakt ondanks dat je weet dat ik hier ook op zit en mee lees. Ik hou me mond tegen iedereeen ook tegen jeroen belooft!!!! Maar nu je toch meningen vraagt vind ik het wel heel leuk om de mijne ook te geven nartuurlijk ik vind daimen en kayla heele mooien namen Maar uiteindelijk moet jij kiezen welke jij het mooiste vind en manlief ook ben benieuwd welke het straks gaat worden maar daar moeten we nartuurlijk nog eventjes op wachten maar welnsupper tof dat ik toch een beetje weet met welke je in je hoofd zit
Voor een meisje ben ik er wel uit maar een jongen pffff het blijft lastig deze week maar even goed overleggen met me man wat we nou voor een jongen gaan doen