Hoe zouden jullie de namen uitspreken in het nederlands? Julian - Ju-li-jan Julien - Ju-li-jen En welke naam is leuker? Ben benieuwd naar jullie meningen Thanx meiden ♡
Idd uitspreken zoals je zelf ook beschrijft.. Ik vind Julian iets harder klinken, Julien gewoon mooier.. Dus daar gaat mijn stem naar uit!
Als je het gewoon in nl wilt uitspreken, zou de naam dan met of zonder puntjes zijn? Thanx voor je reactie
Zou je het in nl met puntjes schrijven? Om verwarring te voorkomen? Misschien dat mensen anders ju-lien er van gaan maken... Dank je voor je reactie
ik vindt ze beide mooi hihi maar met julien heb je misschien weer problemen met de uitspraak dus dan vind ik julian weer leuker hihi erg he bedankt voor je reactie
Julian. Ik vind die "en"klank in "Julien"wat ordinair aandoen, net zoals bij de de Jasper/Jesper variant.
Ik vind Julien op zn Frans mooier en origineler. Julian wordt op z'n hollands zo snel lelijk (juli-jan)
Zeker Juliën, net wat origineler. Julian is veel gebruikt op het moment. Voor de uitspraak zou ik zeker met de puntjes op de ë doen. Anders krijg je de uitspraak: Ju Lien Super leuke naam!
Mijn zoon heet gewoon julian. Vind ik leuk en stoer. Ik vind het bloedirritant als mensen hem aanspreken als julien, op zijn engels. Ik vind de variant julien (zjuuulijen) meisjesachtig. Gewoon julian, op zijn hollands! Overigens, toen wij onze vent bijna 6 jaar geleden zo noemden hoorde je die naam nooit...