Hoi, Wij zijn dringend op zoek naar een naam die past bij Iben. Beetje in dezelfde stijl.Wie helpt ons??
Ik wil nog wel een extra poging doen XP Heb ff m'n lijstje erbij gepakt. Ben je toch nog niet overtuigd van Jorben? Abel Aaron Ben Boaz Bruce Brent Colin Connor Cas Daan/ Daniël/ Dean Damian Dante Darryll Dex Dyon Dylan Elias Ethan Evan Fedde Feyke Finn Gijs Hugo Hidde Jelle Jelmer Jilles Joost Jort Jules Julian/ Julien Justin/ Justus/ Julius Jurre Kai Keano Levi Lex Lothar Luca Luxor Marlon Mason Maxime Menno Midas Milco Nando Nimm Noah Owen Pascal Pax Randy Remy Rogier Rolf/ Ralf/ Ralph Rowin/ Rowyn/ Rowan Seth Stan Stijn Silas Syl/ Sil Tibbe Tijl/ Tijn Tjomme Tristan Vico Vince Wietse Wisse Wolf Wout Tadaa, hele lisjt!! Hopelijk zit ern og wat voor je bij
Jongens en meisjesnamen? Of ook specifiek op geslacht? Ik doe maar eerst alleen jongensnamen. Kan er trouwens niet echt een stijl bij plaatsen eigenlijk, dus ik hoop dat er wat tussen zit.. Broertje voor Iben Abel Adam Aron / Aaron Bernt Boaz / Boas Bor / Borre Bram Dorian Elias Florian Glen Ilan Ilian Isha Ivar Janoah Jari Jaroah Jelias Jens Jilias / Jylias / Jilyas Joah Joaz Jonah Jonan Jonas Joren Jorian Jorias Julas Julias Jurrian Leander Levi Lex Lucas Marlon Max Menno Midas Milas Noah Olaf Owen Quin(t) Roan / Rowan Roben Roewan / Rouan Rowen / Rowyn Sam Seb / Sebbe / Sep(p) / Seppe Silas / Sylas Silvian Silvijn Stan Stef Sylias Thobin / Tobin Thymo / Thimo / Timo Tibbe Tije / Thije Torben / Torbin / Thorben / Thorbin Turias / Thurias Twan Tybo / Tibo Vico Yossip
Hi, moet het een jongensnaam zijn? Ik heb even voor je rondgekeken, vnl. naar Deense namen - in lijn met de naam Iben - en heb de volgende namen gevonden en bedacht. Volgens mij zitten er een hoop mooie en originele namen bij, hopelijk vind jij dat ook Veel succes!!!! Noam Jovan Nolan Novan Noyan Declan Calvin/Kelvin Marvin Melvin Flynn Floyd Lloyd Anders Felix Liam Dean Dempsey Dorian Evander Dinesh Duran Dominic Oscar Jadon/Jaydon Jason James/Jamie/Jim Jeremi/Jeremy Joas/Joash/Joaz/Joah Noah Micah/Mika/Mikai Kyros Joakim/Joachim/Joaquin Joshua/Josua Jonas/Ionas Joris Jordan Julian Eneas Marcus Myron/Miron Otis Owen Ruben Silas Timon/Timo Tolan Torin/Toran Tyler Sandro Renzo Jesper Olivier Finn/Oliver Espen Gunther Holger Ivar Ivor Janni(c)k Jens Jon Jonat(h)an Jorgen/Jurgen Kaj Kasper/Casper Keld Kennet Kevin Klemens Hagen/Hakon Gustav Georg Einar Kjalt/Gjalt Kresten Kristian Kresten Karsten Lennart Lars Lorens Lukas Mads/Mats Malt(h)e Mat(t)hias/Matias Matis/Mathies/Mathis Morten/Morthen/Morton Olaf/Olav/Ole Niels Jelger Bo Osvald/Oswald Roald Per Otto Rasmus Rune Sander Lysander Kiran Ravi/Rafi/Raf/Raff Severin Stian Stig Svante Steffen Sven/Svend Thomas Tarben/Thorben/Torben Tor/Thor (volgens mij wordt dat uitgesproken als Toer)/Thore Thorsten Tyge/Tycho Valdemar/Waldemar Valentin Valter/Walter Walt Torvald Vidar Viggo Viktor Vilmar Isidor Igor Lauritz Leander Lester Lorens/Lorentz Linus Jarno Marius Martinus Martti/Marty/Matti Mauri /Maurits/Mauritz Merlan Micas Michlas/Mikllas/Miklos Morits/Moritz Jano/Janos Jerzy Jesse Justian Justus Balthasar Bjarne Bastian Bendix Benso Bengt Bent(h) Benjamin Bjorn Boi/Boj Brett Brian Jari ...
En ideetjes voor namen voor een zusje voor Iben Alyx / Alix Ann Anniek Bodée Bodijne Boëlle Carlotte Caro / Karo / Caró / Karó / Cáro / Káro Cato / Kato / Cató / Kató / Catoo / Katoo Éli / Élie / Ély Elianne Elvie / Elvi / Elvy Elze / Else Esa Esmay Evanne Fee / Fae / Fay / Fé Femm Finna / Finne / Fynne / Fynna Flinne / Flinna / Flynne / Flynna Gwen Ilse / Ilze Ilske / Ylske Iluna Ilvie / Ilvi / Ylvi / Ylvie Imee Imme Indra Iselin Iva Iza / Isa Jannike / Janieke Jente / Jenthe / Jinte / Jinthe Jette / Jetta Jitte / Jytte Joanne / Joanna Jola Jolé / Jolee Jula / Jule / Júle Julene / Juline / Julijne / Julette / Julotte Julieke Leanne Lian Liza Lore / Lora Lori / Lorie / Lory Lotta / Lotte Lóve Mara Maren Mári Marlieke Marline Marre Maurine Meie Mena Merle Mia Milla / Mille / Mila Minja Mirja Mirre Nola Quinne Rixte Robyne / Robine Romée Romijn(e) / Romine Sanna / Sanne Silva Sive Sterre Suze Sverre Tamara Tara Thirza Tori / Tory Vea Veerle Vianne Vita Yaëlle Yara Ylva / Ilva