gewoon doen als je hem echt mooi vind als ik eerlijk ben doet het me aan mac donalds denken en toddlers en tiara's (kleine modepopjes)
Ik ken de naam wel uit Amerikaanse series. Ik vind het een vreselijke naam, sorry. Maar als jullie hem mooi vinden, gewoon doen!
Ik ken het alleen als achternaam (met een E erachter dan), als voornaam vind ik het nergens naar klinken, eerlijk gezegd. Wordt deze naam ook als voornaam gebruikt? Ik kan het mij bijna niet voorstellen.
Geen mooie naam maar als jullie het mooi vinden, ga je gang! Kijk wel even naar de achternaam. Mackenzi de Vries vind ik bijv. echt niet mooi.
Ik ben niet zo van de hele aparte namen. Persoonlijk vind ik het niet mooi! Tja ik vind het een achternaam. maar als jullie het mooi vinden zou ik het gewoon doen.
Ik moet meteen aan Mackanzie falls denken MacKenzie Falls - Sonny With a Chance Wiki Op zich als ik puur luister naar de klank vind ik de naam niet verkeerd. Wel vind ik 'm voor mezelf veel te ordi. Willen jullie het kindje voluit zo gaan noemen of wordt het op school eerder Mack? Als je zelf helemaal voor de naam bent moet je het gewoon doen hoor, het gaat puur om de ervaring wel of niet ordi. Ik denk wel dat je er van uit moet gaan dat later meer mensen zullen reageren zoals op het forum, dus met een ordi 'vooroordeel'. Als je dat heel vervelend vind kun je er beter nog eens over na denken.
hahah... Ik moet er wel even om lachen hoor! Al die antwoorden, waar van vele negatief zijn! Maar wel schattig dat jullie typen, dat als wij hem mooi vinden het gewoon moeten doen! Maak jullie geen zorgen wij doen het ook gewoon hoor, ik was alleen nieuwschierig wat andere ervan vinden, het maakt geen verschl in onze keuze want wij vinden hem gewoon prachtig. Daarintegen vind ik een e erachter ook mooier! Nogmaals bedankt voor jullie antwoorden! Het enigste wat ik iets minder kan plaatsen is dat hij ordi zou zijn ik heb dat meer bij een naomi, chelsie, jeffrey of zoiets. Groetjes!! En leuk om jullie mening te horen hoor! Fijne kerst
Jouw reactie klinkt als een boer met kiespijn.. Het lijkt mij helemaal niet leuk om zoveel negatieve reacties te lezen. Maar wel super dat je je er niks van aantrekt. Smaken verschillen!! Ik was/ ben overigens niet negatief hè!! Er zijn veel gekkere namen. Nu zag ik net pas dat je al een kindje hebt. Ben wel benieuwd naar zijn/ haar naam. Is dat ook Engels/ Amerikaans? Zou wel mooi zijn.
Doen wat je zelf wilt, wat een ander er ook van zegt. Waarschijnlijk krijg jij buikpijn van namen als Sanne, Jasper enz. Ieder zijn smaak. Ik vind hem ook wel stoer!