Ik vind het een originele naam! Zou het zelf niet kiezen, maar vaak is het toch zo dat de naam bij het kind gaat passen en dan 'klopt' het gewoon. Dus ik zou het wel doen als jullie de naam supermooi vinden.
Ik vind hem afschuwelijk, maar het gaat erom dat jullie het leuk vinden natuurlijk. Ik hou sowieso niet van die Amerikaanse namen.
Ik vind het geen lelijke naam, maar ik persoonlijk vind m te buitenlands om in Nederland te gebruiken. Niemand weet hoe je het schrijft, of het een meid/jongen is, hoe je t uitspreekt, etc...
Hm, smaken verschillen ... Moest direct denken aan Lt. Col. Sarah 'Mac' MacKenzie uit de serie "JAG". Als 2e naam zou ik het niet zo heel raar vinden, maar dat was natuurlijk niet de bedoeling
als voornaam vind ik hem echt niet mooi. Beetje ordi en ook té amerikaans voor een nederlands (?) kind.
Ik vind het wel een leuke naam en ik neem aan dat die ook bij jullie namen en achternaam past. Dus ik zeg doen hoor maaar wel met de e erachter. xxx Joyce
ik vind het een erg leuke naam! Wat maakt het uit dat het Amerikaans is........ Bij Nederlandse namen zegt toch ook niemand `veel te Nderlands´.....
We wonen in Nederland, vandaar dat niemand dat zegt! On topic: ik houd helemaal niet van dit soort namen, maar jij vindt de namen van mijn kinderen waarschijnlijk veel te kakkerig. Overigens vind ik hem wel vallen in de categorie ordinamen, net als de namen die je verder noemt, sorry.