Wat vinden jullie van de naam MACKENZI

Discussie in 'Babynamen' gestart door pink150, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    Nu vind ik het wel mooi maar toen ik het een paar jaar geleden voor het eerst hoorde dacht ik he bah wie doet dat nou.
    Ik ken er 2 nu. Een meid van 13 en een klein meisje van 2

2. Ik vind het een hele leuke naam!
    Er was een tv serie 7th heaven en daar speelde een meisje in die heete Ruthie zoo schattig maar haar echte naam is Mackenzie en moet daar dus aan denken.. aan een lief krullebolletje, ik vind het geen ordi naam hoor!

3. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    Mensen denken dat het een ordinaire naam is? Ik woon zelf in de States en ken alleen blanke goed verzorgde intelligente meiden met de Naam MacKinsy en MacKensie. Ik kom hier en daar soms weleens een Mackensie tegen (als je in de mall loopt en een mama roept ineens Mackensie kom hier schat. Of het indoor speelparadijs, Mackensie niet te ver weg lopen he) En ik heb nog nooit een ordinaire afro-amerikaan gezien met een dochter met die naam. En waarom worden donkere amerikanen als ordinair afgeschilderd? We komen allemaal van de apen hoor ;)

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik vind het een leuke naam!

Over dat ordinaire, mijn ervaring naar wat ik gelezen heb op dit forum is dat ALLE namen die niet nederlands zijn door meer dan de helft al ordinair genoemd wordt.
    Blijkbaar vind bijna iedereen dat een nederlands kindje perse een nederlandse naam moet hebben :p.

Ik ben totaaaaaal niet van de nederlandse namen, vind ze afgezaagd en saai. En een mooie engelse of amerikaanse naam vind ik goed kunnen. Net als franse namen enzo.

5. mama petra

mama petra Actief lid

7 jan 2009
    161
    0
    0
    Jag de tv serie, die vrouw heet volgens mij ook zo.

Maar verder vind ik het wel een leuke naam.
    Sinds vorig jaar familie gevonden in amerika en 1 van die meiden heet Mckensey,
    dus ik ben er al aardig aan gewent.
    En als jullie dit DE naam vinden doen :)

6. mama petra

mama petra Actief lid

7 jan 2009
    161
    0
    0
    Dat idee heb ik ook dat veel namen als ordinair genoemd worden terwijl ze vaak best meevallen.

7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja idd.. maar vele hebben dat gewoon met 'buitenlandse' namen.
    Maar vind het wel jammer dat hier dan gelijk de buitenlandse namen als ordinair bestempeld worden.

8. Dribbel

Dribbel Actief lid

31 jul 2010
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind het geen mooie naam.

9. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Precies wat ik ook dacht, en er moet nog een e achter inderdaad.

10. Muis27

Muis27 Actief lid

8 okt 2010
    413
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet het niet hoor... volgens mij is Mackenzie ook een soort fysiotherapie of zo, ik weet het niet precies maar volgens mij is het een therapie voor rugklachten die erg in opkomst is

11. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Toch is dat - dat Engelse namen vaak als ordinair worden gezien - niet compleet uit de lucht gegrepen. Bovendien heeft het wel degelijk consequenties voor de toekomst van je kind.

Als je dit artikel tenminste mag geloven: SpitsNieuws : Voornaam bepalend voor carrière

Deel Deze Pagina