het is nog erg vroeg maar wij hadden een geweldige jongensnaam in onze hoofd maar door omstandigheden valt die nu helaas af we willen graag een naam waarvan we de letters kunnen gebruiken voor het vernoemen dus bijvoorbeeld NOAH: Nathan Otto Anton Hans dat effect dus liefst een korte naam met iig de letters L.A. of de letters L.T. dit vanwege specifieke namen die we onder die letter willen plaatsen ik heb al zoveel namen gezien dat ik door de namen de naam niet meer zie
jaaaah dat bedoel ik hmmz nog niet eens zon slechte naam maar de letters l en a hoeven niet perse naast elkaar te staan ook al is dat vaak wel zo
Julian Ralph Leander Lasse Luca Lucas Liam Elias Manuel Florian Tijl Valentijn Silvan Silas Samuel Bedoel je het zo?
Lars vind ik een erg mooie naam! Andere namen: Raoul Paul Yael Karl Walt Milan Dylan Alex Alec Olaf Alan Axel Falco Tijl Clint Kjelt Yentl Thilo Elliot Jelte Tyler
Jelte Lennard Lando Lean Olaf Alec / Alex Abel Luan Lance Tile Carlo Charly Daniƫl Elouan Eliah / Elian Alwin Alain Axel Allan Gjalt Ilan Jelmar Jelt Jentl Karel Klaas Marel Mikail Nolan Yolan Ilias