Vind Mae leuk, maar Maeve leuker. Stond op mijn lijstje maar ik krijg een jongetje dus die naam moet ik parkeren voor de toekomst
Hoi! Zelf zou ik het niet doen.. bij Mae moet ik aan het Portugese woordt voor mamma denken (Mãe) bij ons thuis (Nederlands - Portugees gezin) zouden mijn dochter en ik elkaar dus beide Mae noemen Als je verder niets met die taal hebt en je vindt het een leuke naam gewoon doen natuurlijk!
Inderdaad het Mae ga je mee probleem hebben we uitgebreid besproken, maar we zijn tot de conclusie gekomen dat dat geen groot probleem gaat opleveren. De naam Ben is namelijk ook een hele normale naam en dan heb je het ik ben Ben zinnetje. Voor de suggesties van de naam van ons andere kindje, ik ben helemaal verliefd op de naam Liv maar mijn man vind het niet speciaal genoeg... Hij vind Liva wel leuk maar dat vind ik weer niks. Lastig, dus we zoeken nog even door.
Leuk! Stond ook op mijn lijstje toen ik zwanger was van onze dochter. Uiteindelijk is de keus toch op Amy gevallen. Succes!
Erg leuke naam! Stond op ons lijstje, maar manlief kon er niet aan wennen...nu heet onze dochter Fay! Mae & Nina Lois Finn Bo Jip Dide Nova Tess