No (nee), ja Noh, ja! (dialect hier, noh is een soort van verwondering) En a'nnoy'ing (vervelend) zijn de associaties die in mijn hoofd poppen. Ik vind 'm mwah. En daarnaast lijkt ie zelfbedacht. Alsof je Nova /Nora/Nola niet mooi genoeg vindt.
Ikzelf denk aan 'noia', italiaans woord voor 'vervelend of verveling'. Maar goed, we leven niet in Italië. Paranoia komt nu ook net in mij op trouwens 'noya paranoia' dat ga je waarschijnlijk wel krijgen.
Ik vind het een beetje lijken alsof iemand "Nora" niet kan uitspreken, maar dat komt omdat mijn jongste haar nichtje Nora heel lang "Nohja" heeft genoemd
Hm nee niet leuk, sorry.. Beetje te geknutseld wat al eerder genoemd werd. Als je iets in de trant zoekt zou ik voor een Noa/Nova/Nola/Nora gaan.
Ik vind het niet geknutseld, maar ik denk dan wel meteen “nou ja”. Verder vind ik het een prima naam.
Zoals je het nu schrijft vind ik het niet zo mooi. Nojah of Noyah staat beter. Buiten dat is het een aparte naam en dat is altijd even wennen.
Zelf vind ik het niks, maar is het belangrijk wat wij ervan vinden. Hier keek ik naar de namen die ik m'n kids gaf van kunnen ze ermee solliciteren en is de naam nog leuk als ze ouder zijn en vooral niet geknutseld.
Ik vind het niet gek, ik zie wel een lief kindje met donkere krulletjes voor me. Bij een oer-Hollandse meid zou ik het niet zo vinden passen.