Misschien even wennen. Mijn eerste reactie is niet leuk, ouderwets. Maar ergens is het ook wel kort en stoer. Ik heb eens gehoord over mensen die hun zoons Raf en Ot hebben genoemd. Juist, van de categorie Per en Sil...
Ik vind het leuk!! Ik kende vroeger een Ot. Al was zijn officiele naam volgens mij Otto.. Maar dat weet ik niet eens zeker, ik kende hem als Ot
Nee ik vind het ook geen mooie naam. Maar zoals de andere ook zeggen als jullie het een mooie naam vinden gewoon doen!
Vind het echt verschrikkelijk sorry... En vind het ook helemaal geen lief klinkende naam eigenlijk, vind m erg lomp en bot klinken. Maargoed smaken verschillen toch! Als het jullie naam is dan moet je het gewoon doen hoor!
Ook voor mij onlosmakelijk met Sien verbonden. En als ik wil rijmen denk ik gelijk: Ot Snot - natuurlijk kan je altijd wat verzinnen - maar door de twijfel en dan dit erbovenop, vind ik het niets. Eerder een afkorting (wat al gezegd is dus)
Niet mijn smaak maar het heeft wel wat. Vind het idd wel een stoere naam. Kan ook goed voor een volwassene en als hij nog een kleintje is otje, schattig!
Hm grappig...Mijn eerste gevoel en gedachte was idd ot en sien, maar na het even te laten bezinken en in combinatie met sare vind ik het eigenlijk wel heel leuk. Even wennen maar zeker niet raar.