Het doet me aan heel veel dingen denken.. - De soepkommen bij mijn oma thuis (Onder moeder's parapluuu) - Die tv-serie over dat meisje die met dieren kon praten (Otje, ik ben Otje en mijn vader die heet Tos.. Dacht dus ook eerst aan een meisje) - On-Topic Nee, ik vind het een ouderwetse naam waar ook makkelijk mee gepest wordt denk ik..
Ik vind het een hele leuke naam. Één van mijn favorieten in het genre oud-Hollandse namen. Ot en Sien vind ik geen negatieve associatie. Bovendien weten de kinderen van tegenwoordig helemaal niet meer wie Ot en Sien zijn. Otje van Annie M.G. Schmidt vind ik ook niet negatief (hoewel dat een meisje is).
Als jij het leuk vind zeker doen, maar aangezien je naar reacties vraagt. Denk ik dat je kind gepest gaat worden Ot zit op de pot En ook ik dacht aan Ot en Sien. Maar goed, gelukkig hebben we allemaal onze eigen smaak en hoef je zeker niet je keuze hierdoor te laten beinvloeden. Succes! Weet ondertussen hoe moeilijk het is een naam uitzoeken. Je geeft iets mee voor de rest van iemands leven.
Ot, Otje, Ot en Sien. En nu weer OT. Ook nog eens afkorting van on topic..... Beetje ouderwets, maar dat komt wellicht ook doordat mijn vader Otto heet. Ik heb er dus een associatie met een oudere man mee. Maar......ook die zijn ooit baby geweest natuurlijk.
Ik vind het wel schattig juist vanwege Ot en Sien. Ook leuk bij Sare. Maar eerlijkheidshalve vind ik het geen naam voor een volwassen vent.
het eerste waar ik aan dacht was aan de bijnaam die ooit aan een collega werd gegeven. Otje plofkapotje :S dus nee niet leuk... de naam Ot is voor mij verbonden met die bijnaam
Leuk! Lekker origineel wat mij betreft, niet zo 13-in-dozijn. Bij m'n dochter op KDV zat een Ot. Heerlijk jochie. Vind m ook leuk bij Sare.
Sare vind ik prachtig. Ot zou ik voor een meisje wel leuk vinden maar voor een jongen persoonlijk niet. Maar als het voor jou dé naam is zou ik het lekker doen!
Ik vind het wel kunnen. Het zal wel even wennen zijn voor veel mensen, maar er is niks mis mee. Hier kan je alle kanten mee op, van schilder tot advocaat. Niks ordinairs aan zoals al die jongensnamen waarbij de i of de j is vervangen door een Y. Dat vind ik nou vreselijk.
Ik vind het persoonlijk wel een beetje apart, maar als jullie hem mooi vinden en er al maanden mee in jullie hoeft zitten, zou ik het doen! Mensen wennen er van zelf wel aan