Ja mooi geen knutsel-creabea naam. Ook als hij dan groter is is het een mooie krachtige naam. En idd internationaal.
Ouderwets en simpel. Mijn vader heet zo en ik ben blij dat ik pap tegen hem kan zeggen ipv Paul . De uitspraak loopt gewoon niet lekker.. En; Paulus de boskabouter. Mijn vader heeft er een gruwelijke hekel aan zo genoemd te worden. Hij heet Paulus, roepnaam dus Paul.
Grappig eigenlijk. Stel dat niemand hier het een mooie naam vind maar jijzelf wel, ga je m dan niet gebruiken? Duidelijke naam, mi tijdloos
Mijn ex heet zo...Maar dan nog vind ik het geen leuke naam voor een kindje. Hij is een beetje 'passé'.
Ik vind het opzich geen verkeerde naam maar vind het lastig uitspreken. Mijn oom heet Paul en mn vader zegt altijd Pauw haha
Leuke naam. Wel irritant dat sommige mensen 'm vreemd uitspreken... ik kom nogal eens Pauw of Pol tegen. (en dan echt Pol, niet op z'n engels met een langere oh klank wat natuurlijk ook een optie is.)
Vroeger een Paul in de klas die paal werd genoemd, niet vervelend bedoelt maar sommige kindjes konden gewoon Paul niet zeggen. Vond dat toen al apart (dat ze dat niet konden), maar ja je zal maar als paal door het leven gaan.