Op zich vind ik het wel een leuke naam, maar om de een of andere reden zie ik een kind met die naam niet echt voor me.. inderdaad meer een volwassene-naam. Maar ja die volwassenen zijn ook ooit kind geweest natuurlijk
Leuk! Stoer, tijdloos, chic, kortom een hele mooie naam! Wij twijfelen ook nog tussen deze en een andere jongensnaam. En is het jullie eerste kindje? Ben nl erg benieuwd naar de naam/namen waar Philip evt bij zou gaan horen. Liefs
Hmm, vind het persoonlijk niets. Te, tja, ik weet het niet. Gewoon niet mijn smaak en ik vind het zeker niet stoer. Wel kak, niet dat ik dat niet mooi vind, maar gewoon te gezocht kak.
Supermooi! Ik ken alleen al een kindje wat zo heet, dus kan 'm zelf helaas niet kiezen. Maar het zou op mijn favorietenlijstje kunnen staan! Doen!
Leuk! Staat ook op ons lijstje! Afkorten naar Flip zal vast een gebeuren maar je kunt ook Phil zeggen!
Wij kijken juist naar een naam die voor volwassenen goed kan, aangezien je het grootste deel van je leven volwassen bent!
Een geweldige naam! Ben een beetje bevooroordeeld; onze jongste van nu 14 maanden heet ook zo! En het past ook prima bij een kind hoor. En natuurlijk zullen smaken altijd verschillen, gelukkkig maar toch, anders zouden er maar weinig namen in omloop zijn.