Voor een jongen zijn we er uit en word het Jaimy . Dit is ook een leuke meisjes naam, maar dat vind mijn man niet leuk Voor en meisje dachten we er ook uit te zijn, maar nu slaat de twijfel weer toe, voor een meisje gaat de discussie nog steeds tussen twee namen. Mijn man heeft de voorkeur voor de eerste naam, ik vind dit ook een mooie naam, maar lijkt deze qua uitspraak niet te veel op de naam van onze jongste dochter? Mijn voorkeur gaat uit naar de tweede naam. 1: Quinty (jongste dochter heet Kayleigh) 2: Zinzy Andere suggesties zijn altijd welkom.. Wel voorkeur voor eindklank Y of IE aangezien we allemaal eindigen op die klank
Dan vind ik Quinty leuker als ik moest kiezen. Jaimy voor een jongen is leuk. Misschien voor een meisje Demi (maar lijkt misschien teveel op Kayleigh) of Romy?
Demi is erg leuk maar zo heet de dochter van een nichtje en lijkt weer heel erg veel op de naam van onze oudste dochter Romy komt al vanaf de eerste zwangerschap bij ons terug mss toch maar voor een hele andere naam gaan dan deze 2 en toch gewoon voor Romy gaan
Vind Romy persoonlijk een erg leuke naam. Hij past alleen niet bij onze stijl namen, anders had 1 van onze dochters vast zo geheten haha. Veel succes met kiezen
Quinty klinkt heel leuk, de tweede naam vind ik persoonlijk een beetje klinken als een haarspeldjesmerk of zoiets.
De namen zijn niet mijn smaak maar ik zou kiezen voor Quinty. Bij Zinzy denk ik echt aan het sieradenmerk Zinzi. Jaimy vind ik eigenlijk leuker voor een meid dan voor een jongen.
ja klopt inderdaad als je het schrijft als zinzi dan is het een sieraden merk daarom had ik ook gezegd dat we voor Quinty zouden gaan, maar blijf toch twijfelen omdat ik zinzy ook wel erg mooi vind. Vinden jullie Quinty en kayleigh niet teveel op elkaar lijken?
Cindy vind ik niet zo.. de twee andere hebben een wat apartere Engelse naam en dat willen we nu graag weer
niu het is wel duidelijk geloof ik hahahaha! als het een jongen word verzin ik de naam en word het Jaimy en als het een meisje word verzint mijn man de naam en word het quinty
Quinty vind ik leuk! Past mooi bij kayleigh. Als wij een jongetje zouden krijgen had ik ook graag Jaimy gewild, mijn partner wilde Noah haha totaal verschillend.