Eerlijk? Eigenlijk verschrikkelijk. Maar als jullie het een mooie naam vinden... Waarschijnlijk vind jij de namen van mijn kinderen niet mooi
Leuke naam! Ik zou er zelf niet voor kiezen, maar het heeft een leuke en vrolijke klank. Verder is de naam origineel en vind ik het gaaf dat ouders hun kindje een naam geven die zij zelf mooi vinden, wat anderen er ook over zeggen.
Ik denk direct aan de vermaande nachtclub Roxy die vroeger in Amsterdam zat. Dat was nogal een extravagante club met alternatief publiek. Bij mij roept het associaties van lakleer en schaars geklede mensen op.
Ik persoonlijk vind 'm echt niet mooi. Ik werk in een achterstandswijk. Lieve mensen maar vaak wel erg asociaal. Daar hoor je de naam roxy, roxanne erg vaak
De associatie met asociaal snap ik wel.. vandaar ook mijn twijfel.. Nachtclub in Amsterdam. Oh god nee. Gerum het kindje
Ik vind Roxy super leuk! Hij staat ook hoog op ons lijstje (en we zijn bepaald geen mensen uit een achterstandswijk, maar uit een dorp ) maar goed ieder zijn smaak natuurlijk!
Zoals meerdere al aangegeven hebben, denk ik ook aan het merk Roxy maar daarnaast vind ik het qua naam ook een vrij hoog tokkie gehalte hebben. Denk aan een goudennaam ketting enz..
Zou de naam zelf niet uit kiezen maar vindt hem niet vreselijk.. Volgens mij heet de dochter van andy en melisa ook zo!
Sorry gestemd voor niet mooi... Ik zou dan eerder kiezen voor Roxanne, afgekort naar Rox.. nog niet mijn smaak maar ieder zijn ding
Daar moest ik ook aan denken inderdaad! En zoals andere al zeggen een volkse naam. Met de associaties van iedereen zou ik hier zelf nooit voor kiezen, ook voor het kind zelf later.. Rox klinkt dan nog wel stoerder/vlotter dan Roxy. Al ben ik wel van mening dat als jullie zelf de naam heel mooi vinden en het past bij jullie dan moet je je er niet door tegen laten houden wat andere er van vinden.
Ik vind het niet mooi, maar als het jullie naam is, moet je die gewoon kiezen. Rosy vind ik dan wel weer heel mooi. Is dat misschien een alternatief.