Gister vroeg ik jullie mening over phileine, we weten niet wat het wordt. Ik heb dat soms nodig, omdat ik af en toe een hele leuke naam tegen kom en 80% van mijn omgeving vindt het dan spuuglelijk. Soms weet ik het dus ook niet meer. een jongensnaam nu dus... mag enigzins een beetje apart zijn, maar wel normaal. Niet te kak, houdt mijn man niet zo van. Op internet staat heel veel, maar nog niks leuks gezien. Nu hebben we Oliver en ivar, maar datis het denk ik niet. meedenken please....
Diederik, vind Phileine nogal uhm een 'chique' naam (ik hoop dat ik het netjes verwoord). Namen zoals Diederik vind ik er wel bij passen haha. Al vind ik het beide geen mooie naam.
Almer, Almar Arnoud Chiel / Giel Christopher Ewoud Felix Florian Floris Ivan, Iwan Jelte Jonas Jonathan Jorian, Jurian Joris Jurrian, Jurriaan Leander Lucian Lukas / Lucas Melle Niek Olivier Oscar Pepijn Philip, Filip Roderick Stian Tobias Victor Waldemar Walter Xander (Phileine vind ik trouwens niet mooi. Ik heb steeds het idee dat je Vileine zegt, als in 'gemene'. Vind Feline dan vele malen mooier. En mocht de uitspraak Fie-lène zijn, dan zou ik het voor de duidelijkheid anders schrijven. Vind ik trouwens ook niet mooi. Maar goed )