Aimée (emmee) en: - Julian - Thomas - Jordan - Floris - Jacen De namen Jordan en Jacen op z'n engels uitgesproken Aimée en: - Feline - Aleeah - Charlotte - Julotte - Célya De namen Feline en Julotte op z'n frans uitgesproken
Jeetje wat een hoop verschillende namen! Aimée is een Franse naam en ik vind hem erg chic en duur, dus ik zou er ook een chique Franse naam bij zoeken. Julian zou kunnen, al is die niet Frans. Juliën (zjuuliejèn) vind ik er mooier bij. Bij de meisjesnamen vind ik Feline, Charlotte en Julotte er goed bij passen. Jordan, Jacen, Aleeah en Célya vind ik van een hele andere categorie (beetje goedkoop) en dus helemaal niet bij Aimée passen.
Ik ken overigens twee kindjes die Aimée heten. De één heeft een zusje met de naam Charlotte en de ander een broer met de naam Roan.
Nou en bedankt dat mijn smaak blijkbaar goedkoop is... Ik vind Feline mooi passen bij aimee! Jongensnamen vind ik er allemaal niet bij passen
Wat een hoop verschillende stijlen door elkaar.. Ik vind geen één van je jongensnamen leuk, van de meisjesnamen vind ik Feline en Charlotte er het best bij passen maar ze zijn niet mijn smaak. Wat vind je van: -Olivier -Maxime -Didier -Alexia -Juliette -Sophie -Julia
Julian / Thomas en Charlotte / Feline vind ik er mooi bij Andere ideetjes: Brigitte Caitlín, Cateline Carine Cécile Céline / Celine Claire, Clarice / Clarisse Daphné Delphine Diane Édith Elaine / Élène Élodie Éloïse, Loïse Emmeline, Emeline Eugénie, Eulalie Ève Évelyne Fabienne / Fabiënne Félicie Flore Frédérique Gisèle Hélène Héloïse Inès Isabelle Joëlle Julie Laure Léa Liliane Madeleine Marlène Melanie Mélissa Mylène Noémie Ophélie Sacha Sophie Sylvie Valérie Vérène Véronique Vivienne, Viviane Zoé *** Christophe Cullen Damien Didier Donatien Edgard, Edmond Eloi Émeric Émile, Émilien Éric Étienne Eugène Fabien Félicien Fernand Franck Frédéric Gaétan / Gaëtan Germain, Gervais Ghislain Gilles Henri Jérémie Jules Julien Justin Kaj Laurent Léandre, Leander Léo, Léon Louis Luc Lucien Maël Mathieu Mathis Maxence Maxim / Maxime, Maximilien Michaël Nathanaël Nazaire Nicolas Noah Noël Oliver Patrice Philippe / Philip Pierre Quentin Raphaël Rémy René Reynaud Rodrigue Romain Ruben Sébastien Stéphane Sylvain Thibault Tristan Victor Yannick
Julian, Thomas en Floris vind ik er goed bij passen, maar Floris vind ik minder leuk. Bij de meisjes Feline, Charlotte en Julotte, maar daar vind ik Julotte weer niet leuk. Jordan, Jacen, Aleeah en Célya vind ik hele andere namen en er niet mooi bij. Wat grappig dat je die op 1 lijstje met de rest hebt staan.
Als je voor Floris kiest wordt het net als bij prins Floris en prinses Aimée. Dat vind ik niet leuk. Of ben je een grote fan van het koningshuis? Voor een jongen dan Julian en een meisje Charlotte.