Ik dacht meteen dat je het uitspreekt als thajs. Vreselijke naam, een tongbreker en altijd moeten uitleggen hoe je het schrijft/uitspreekt
Dan zou ik er nog Tanis(j)a van maken. Bij Tanya gaan mensen toch noch teveel gewoon Tanja uitspreken.
Om heel eerlijk te zijn zou ik de naam bij de afgrijselijke namen topic verwachten. (Hoopt heel erg niet gestenigd te worden nu)
Niet mijn smaak, het doet me te veel denken aan Thais of zoals ook al eerder genoemd de Thalys. Ik denk dat de naam voor veel verwarring in uitspraak gaat zorgen.
Ik vind zo'n accentje zo onhandig. Zou persoonlijk om die reden al een andere naam kiezen. Daarnaast doet het mij ook stiekem aan de Thalys en Thais eten denken.
Oh jullie mogen allemaal je meningen geven hoor! Voel me niet persoonlijk aangesproken. Ik vind het op papier ook echt niet mooi, ging me om voor de uitspraak! Maar mijn zoontje heeft ook een duidelijke, korte naam die iedereen direct goed uit kan spreken, dit zou ik voor een tweede ook willen. Bovendien staan er reeds andere namen op mijn lijstje die ik veel mooier vind! Duss bam --> naam afgeschoten bij dezen. Zie, soms toch goed om hem in de groep te gooien. Een droomnaam blijft gewoon jouw naam, ondanks alle meningen!