Leuk! En over bedrijfsnamen: mijn zoon heeft dezelfde naam als een oliemaatschappij. En over de populaire namen: daar zijn inmiddels alle meubelstukken ook wel naar vernoemd...
Leuk. Origineel. Ik hou van amerikaans/engelse namen. Deze heb ik om me heen nog nooit gehoord en dat vind ik juist leuk als t niet veel voorkomt.
Enerzijds leuk en stoer. Anderzijds niet zo. Hoor steeds 'trend on'. Moet mede daardoor denken aan de plaats Stoke-on-Trent. Ben het ook wel eens met @Flamingooo dat het klinkt als een bedrijfsnaam..
Zodra iets apart is wat naam betreft, vooral een nog nooit eerder gehoorde naam, wordt tegenwoordig als snel als not done of tokkie of gepuzzeld genoemd. Vele mensen vergeten dat alle nu o zo bekende normale namen ook ooit zijn gepuzzeld of geknutseld of hoe je dat ook wilt noemen. Of vanuit t buitenland naar NL gekomen. We zijn immers een multiculti land .Maar denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel. Moderne tijd, moderne namen. T moet ergens beginnen he. En tja meeste bedrijven Zijn ook gewoon vernoemingen naar iemand he dus die vergelijking vind ik sowieso altijd stom.
Trenton vind ik niet mooi, idd een bedrijfsnaam. Maar... ik zou er denk ik wel aan kunnen wennen en vind het niet echt niet kunnen.
Ik ben wel van de Amerikaanse namen, mijn kids hebben die ook maar Trenton, nee.. Dan zou ik eerder voor Brent of Travis/Trevor gaan