Volgens Baby Namespedia is Vain een vorm van Wayne (wagenmaker). Is Wayne dan een optie? Vain - Meaning of Vain, What does Vain mean?
Uhh we gaan niet katten toch!😜 Volgens mijn heb ik gezegd dat we Engelse namen leuk vinden maar toch ook vallen voor Hollandse namen! Bijv. Meisje/dijcke = dieke vind ik leuk! Siem hoor je niet zo vaak bij ons.....dus.....ook leuk! Joh ik vraag een idee en een beetje hulp ,is onze eerste ukkie😊 Dus allemaal nieuw en spannend! Jayden bestaat al ff ja.....maar welke naam niet dan?? Hihi voor de rest bedankt voor de opties Wayne is indd wel leuk! Wel fijn dat ik meningen hoor.... Vrijwel allemaal negatief hihi dus nu nog maar eens kijken naar andere namen. Terwijl ik Siem en jayden leuk vind maar vooral omdat ML ermee aan kwam. Ik .....ach ik blijf toch nog even kijken.....misschien kom ik er 1 tegen waarvan ik zeg "yes ,dat is hem" 😊 Nogmaals bedankt iedereen!!👍
Siem vind ik erg leuk. Vainn vind ik vreselijk (betekenis en vreemde spelling/onduidelijk). Wayne is ook niet mijn smaak maar wel duidelijk
hey Troy! wat grappig, wij hebben zelf getwijfeld tussen Vin en Jay... beetje zelfde soort. uiteindelijk gaan we voor Jay! vind je daarvan?!
Ook mijn gedachte! Als je partner het niets vindt, dan houdt het toch op, zou je zeggen. Is ook een gevoelskwestie.
Sorry, ik vind het geen mooie namen... En waarom heb je trouwens al die blokjes in je berichtjes en topic-titel te staan?
Ik vind Vayne best een gave naam! Jayden vind ik iets minder. Daar zou ik eerder Cayden / Caydon van maken.
Fides Hier allemaal lege vierkantjes, geen plaatjes of hartjes. Terwijl ik de andere smiley's van het forum wel gewoon zie.