Op zijn Nederlands uitgesproken vind ik het echt helemaal niets. Wi-lie-um, nee.. Op zijn Engels wel erg leuk, maar wel heel erg Engels in Nederland.
Mooi en tijdloos. Ik had op de middelbare school een mega crush op een jongen die William heette dus ik heb er een goede associatie bij.
Volgens mij wordt het dan eerder uitgesproken als willie-jam. Ik vind het wel een leuke naam! Niet zo ouderwets als Willem maar wel lekker Nederlands
Sorry alvast voor m'n hoogstwaarschijnlijk bot opgevatte antwoord... zo is het niet bedoelt, het is puur mijn mening Persoonlijk vind ik deze naam niet mooi. In de eerste plaats vind ik hem ouderwets, en bovendien te engels klinken. Onlangs ontmoette ik een jongeman van 30, genaamd Wim. Op FB zag ik dat hij wel eens Wimpie werd genoemd. Nou sorry.. maar dat ik vind ik eerder een mooie bijnaam voor z'n 3de been! *shocking* En in het engels wordt een 3de been ook beschreven als 'a willy'... Dusssss... ik zou het niet doen om meerdere redenen! Dan liever Liam of Willem zoals hier al is geopperd...