Zoals de titel al zegt............. Wat vinden jullie van de naam YVI?? Bedankt voot jullie moeite, liefs Babs
Maar als je ivy schrijft word her ievie, Yvi heeft als uitspraak ijvie ziet er een beetje gek uit op deze manier!!
Heb leuk gestemd, maar zie net dat je het wilt uitspreken als IJvie. Dan vind ik hem eerlijk gezegd niet leuk..
Je spreekt het toch gewoon op z'n Engels uit? Dan spreek je ook Ivy gewoon uit als aaaivie zeg maar (plat geschreven dan..). Wil je ievie, dan schijf je (op z'n engels) Evie. Yvi is gewoon een aparte spelling van wat je (volgens mij) normaal gesproken schrijft als Ivy.
Ja je hebt wel gelijk! Ik heb juist deze schrijfwijze 'gekozen'omdat veel namen nederlands uitgesproken worden. Evi als eeeevie Ivy als ievie enz. Maar ik sluit jou schrijfwijze niet uit!
Ik sluit me helemaal bij Gentle aan. Ik vind het wel een leuke naam. Heel leuk zelfs, maar dan wel geschreven als Ivy anders staat het zo raar vind ik maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.
Ik vind het maar krom om de naam zo te schrijven. Maar dat is meer omdat het altijd Ivy is. Ik denk alleen dat je hiermee alleen maar meer verwarring mee krijgt. Succes met je keuze!
Yvi vind ik wel een leuke naam. Ik spreek hem automatisch uit als [ajvie] op z'n Engels dus. Is dat dan ook de bedoeling?
Thanx voor jullie reacties! Ik denk dan ook dat ik het ga spellen zoals jullie zeggen! Ik had eigenlijk deze schrijfwijze omdat ik een meisje ken die heett Ivy (ievie) daarom dacht ik dat iedereen dit zo zal lezen! Best handig dan zo een site! Thanx
Je hebt helemaal gelijk. Ivy word uitgesproken als aaivie. Een prachtige naam vooral op deze manier geschreven. Yvi vind ik minder mooi geschreven maar de uitspraak blijft hetzelfde en dat vind ik mooi.
Ik had de uitspraak 'ievie' bij Ivy nog niet eens bedacht...maar was wel aan het bedenken hoe je 'Yvi' uit zou moeten spreken... Ik vind Ivy dus veel duidelijker.