welke naam vinden jullie het best passen bij de achternaam? als er nog iemand andere leuke namen weet die bij onze achternaam past hoor ik ze graag...hou van korte simpele en stoere namen...maar ook een beetje apart! vin van ginkel finn van ginkel mik van ginkel vince van ginkel alvast bedankt! xxx
Ik vind de klank ''Vin/Fin Van'' ietsie minder klinker. Ik vind dan Mik of Vince leuker. En vind Mik de leukste naam uit je rijtje!
Ik vind Mik of Vince er het beste bij passen , Mik vind ik zelf leuker Sem Tim Jay Dean Bas Luc Roy Seth Scot Stef Guy Max Cas Fer Tom Rioan Jim Gino Kai Don
Ik vind Finn en Vin eerder een lachwekkende combi bij jullie achternaam dan een leuke combi. Ook is Finn een hele populaire naam en zeker niet apart. Vin vind ik ook meer een afkorting van Vince. Vince past wel leuk bij jullie achternaam, dus die vind ik het leukste!
Wat vin betreft sluit ik me aan bij eerdere reacties. Finn vind ik echter wel een prima naam. Ik vind de zachte 'V' klank niet zo lekker lopen. Vandaar dat ik Vince ook niet geweldig vind. Mik en Finn vind ik dus de best klinkende opties.
Ik vind een naam die begint met een V ook absoluut niet staan bij jullie achternaam. Vooral Vin niet. Persoonlijk vind ik Finn de enige leuke naam uit jouw rijtje,echt een geweldige naam!
vin van ginkel Vin Van vind ik niet mooi finn van ginkel zelfde als vorige, maar geschreven wel mooier mik van ginkel mik klinkt zo hard, ook vanwege de k in je ginkel vince van ginkel klinkt het beste!
ik zou voor Mik van Ginkel gaan die andere vind ik niet zo goed klinken met de achternaam ... van Ginkel trouwens, van die voetballer van vitesse ?
Ik vind Vince het leukste bij de achternaam, maar Mik vind ik de leukste naam. Al zou ik het als Mick schrijven, een mik is hier in de omgeving namelijk een heel brood..
Mik of Vince. Ik ben zelf niet zo van de ultra korte namen (niemand beledigen, Finn vind ik echt vreselijk) maar die 2 passen wel goed bij je achternaam