Hallo moedertjes of aanstaande moedertjes, Even jullie mening graag omdat ik nog steeds niet uit mijn nadenken ben verlost... Wat vinden jullie de mooiste combinatie? Lenn en Noor Lenn en Fenne Als jullie nog een naam hebben die jullie mooi bij Lenn vinden passen noem ze maar op... Groetjes ik...
Vind ze allebei erg mooi en allebei goed bij Lenn passen! Denk toch dat ik voor Fenne zou gaan. Andere ideeën: Lenn en Fiene Lenn en Saar Lenn en Roos Lenn en Evi Lenn en Sari Lenn en Isa Lenn en Lise Lenn en Floor Lenn en Linde Lenn en Lotte
Ik vind ze allebei leuk! Maar misschien Noor iets mooier klinker bij Lenn (voor als je dat belangrijk vind). Ik vind ook dat er bij Lenn heel veel namen kunnen..! Isa, Noa, Nova, Fenna, Senna, Norah, Zara, Sarah, Indy, Ivy, Mila, Isis, Jente, Jill, Liz, Britt, July, Julia, Juliet, Rosa, Demi, Dewi, Leah, Silke, Lisa, Evi, Amy, Luna, Yuna, Zoë. Succes!
Ik vind de naam Noor veel leuker dan de naam Fenne. Daarbij vind ik Noor ook beter bij Lenn klinken dan Fenne. Verder lees ik even mee voor ideeen. Ik zoek namelijk nog een meisjesnaam bij Sem, en wat bij Lenn past past over het algemeen ook goed bij Sem. (Noor stond bij mij ook op nr. 1 maar mijn man vind het niets, dus dat gaat niet door).
Ik vind Noor het mooist bij Lenn passen. Omdat ze beiden 1 lettergreep hebben, klinkt het wel krachtig vind ik.
Ik vind Fenne niet zo mooi klinken bij Lenn. (en wie weet korten vriendinnen van haar straks d'r naam af.. Fen) Lenn en Noor vind ik wel leuk samen!
Ik vind Fenne wel oké en Noor vind ik persoonlijk vreselijk.. Andere ideetjes: -Tess -Saar -Jet -Fien(e) -Suus