I need inspiration... Nog ruim 10 weken voordat ik bevallen moet maar we zijn er nog steeds niet uit qua naam. Jongensnaam wisten we al voordat ik zwanger was. Dat zou Liam worden omdat er een L en een A in zit, onze voorletters. Maar een meisjesnaam??????? We vinden Lynn, Eline of Lianne wel aardig, maar we komen eigenlijk maar op weinig namen waar een L en een A in zit. Hebben jullie nog inspiratie voor ons????? Liefs, Catz
Lara Lana Alvy (uitspraak Elvie) Amylie Charlee/Charlize Stella Jazzlyn Jaylinn Amy-Lynn Namen zonder L/A Yara Yuna Amy Lynn Liz/ Liv Zoey Misschien heb je er wat aan, ik had ook niet veel inspiratie. liefs..
Leah Leanne Alissa Lisa Lisanne Linda Annelien Annelies Elisa Anneloes Succes met kiezen. Ik hoop dat je er iets aan hebt.
Tja je zou zeggen mogelijkheden zat???????????? We gaan eens kijken of we iets hiervan in elkaar kunnen puzzelen. Thanks
Heb je er al iets leuks tussen zien staan? Of heb je nog meer inspiratie nodig? Succes met puzzelen. Hopelijk komen jullie er snel uit.