Hey dames ben ik weer! Ik ben gek op stoere meisjes namen (jongensnamen ook hoor) Maar ik hoorden laatst de naam Jordan voor een meisje! Ik moest er even aan wennen, maar vind het nu eigenlijk heel leuk. wat vinden jullie?? Ik heb al een dochtertje met de naam Charlee. Charlee & Jordan ????????????????????????????????????????????????????????????????
Ik hou daar wel van!! Vind Alex en Robin altijd heel leuk voor een meisje. Zou er uiteindelijk zelf niet voor kiezen, maar vind het wel stoer.
Dat is niet de bedoeling ik weet ook niet of dit een kanshebber is hoor, maar was erg nieuwschierig hoe anderen het vinden! Ik heb best een apparte smaak als het gaat om namen!!
vind het geen lelijke naam maar denk dat veel mensen het in eerste instantie als jor-dan uitgespreken (het tandenborstel merk) ik zag alex vond ik wel leuk maar ik zou er dan alexis van maken
Ik vind het echt een jongensnaam, het is ook niet mijn smaak. Wat vind je van, Charlee & Bodil Charlee & Meave Jongen, Charlee & Floyd Charlee & Kick
Toch word de naam Jordan vaak voor meisjes gebruikt in Amerika. Wat vind je van Jordynn? Is misschien net iets meisjesachtiger
Leuk! Alleen is er wel een Engelse pin-up die zo heet en die is zó ordinair, daar moet ik dan wel aan denken als ik deze naam hoor
Kwam mijn schoonmoeder mee, vind het zelf ook een hele leuke maar vriendlief vond het zoals altijd weer helemaal niks
Ik zou het zelf niet nemen, associeer het ook met een jongensnaam. MAAR... ik vind wel dat het super bij je andere dochter past: Charlee!!
Ik vind Jordan leuker dan Jordynn. Ik zou het dan nog eerder schrijven als Jordin. Ik vind het wel een meisjesnaam. Ik vind Sam trouwens ook echt een leuke meisjesnaam!! en Danie, Demi, Robin, River
Ja River vind ik ook heeeeeel leuk! Heb alleen een vriendin die altijd zegt dat dat haar meisjes naam is! (Ze is niet zwanger hoor, en heeft geen vriend)
Ik vind Jordan super leuk, jep ik ben ook een fan van dit soort meidennamen Vind Charlee dan ook super leuk! Misschien vind je dit wel iets: Ik zag in een Amerikaanse serie een 'Joëly' voor een jongen maar vind persoonlijk 'Joélie' super mooi en stoer! En afkortbaar naar Joé... Charlee & Joélie vind ik wel leuk samengaan Of 'Ruthie'?
Ik vind jordan hartstikke leuk voor een meisje! Is weer eens wat anders dan alle doorsnee namen hihi. Persoonlijk hou ik ook van dit soort namen, mijn dochter heet Megan. Vind verder voor een meisje Skye ook heel gaaf!!
Nee die niet hoor, ik ben gezegend met die naam zonder ie en das niet leuk op de basisschool en voortgezet onderwijs. Wat vind je van Jaël?