Ik kan me vinden in de opmerking over Maik. Dat vind ik geen naam en in combinatie met Dylan klopt dat niet. De ene naam spel je fout, de andere naam weer correct. Doe het dan consequent fout door Maik Dillan of Maik Dillen te schrijven. Mike-Dylan kan nog wel, al vind ik het niet mijn smaak.
ik vind Maik ook een veel te creatieve spelling en ik houd daar helemaal niet van. Mike vind ik een stuk beter. Mike Dylan klinkt wel leuk samen, maar het is ook niet mijn smaak.
Maik niks, Mike ook niet ,maar ook niks mis mee. Combi met Dylan ook niet, maar ook zeker niet mijn smaak.
Maik vind ik niet mooi geschreven, Mike mooier maar het is niet mijn smaak. En Dylan hou ik ook niet zo van.. Combinatie van die 2 dus ook niet.. Sorry
Maik vind ik net als de rest een vreemde spelling, zeker in combinatie met Dylan. Ik zou het echt schrijven als Mike (want: waarom niet als Mike en per se als Maik?). Mike Dylan is niet mijn smaak, maar ook niet heel verkeerd. Ik denk bij Mike wel meteen aan het woord voor microfoon in 't Engels: mic (van microphone), uitspraak is hetzelfde als Mike.
Ik zou ook Mike schrijven, maar vind dat de 2 namen wel mooi samen gaan! Het is niet mijn smaak, maar de namen klinken heel vlot samen.
Nee, ik vind het echt vreselijke namen. Ik houd al niet van engelse namen en Maik/Mike en Dylan staan bij mij wel erg hoog op mijn vind-ik-vreselijk-lijst.
Onze zoon heet ook Maik, wij hebben juist gekozen voor deze schrijfwijze (je schrijft het zoals je het zegt). Spellen moet je wel (ach..daar zijn er tegenwoordig zoveel van). Ik zeg dus Maik als roepnaam. Dylan kan prima als tweede naam, maar niet in combi. Stel dat je straks je zoon buiten roept om binnen te komen....Maik Dylan klinkt als 2 namen. Succes verder met het maken van een keuze.
Ik hou niet zo van Engelse namen. De spelling Maik vind ik ook niet leuk. Ik sluit me dus aan bij de meerderheid.