Wat vinden jullie van de naam

Discussie in 'Babynamen' gestart door tjitskelinda, 28 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tjitskelinda

20 jul 2008
    49
    0
    0
    Administratie
    Sneek
    Wat vinden jullie van de naam Maik Dylan?

2. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Niet leuk. Ik zou Maik sowieso als Mike schrijven, maar dan is het nog niet mijn smaak.

3. Ik kan me vinden in de opmerking over Maik. Dat vind ik geen naam en in combinatie met Dylan klopt dat niet. De ene naam spel je fout, de andere naam weer correct. Doe het dan consequent fout door Maik Dillan of Maik Dillen te schrijven.

Mike-Dylan kan nog wel, al vind ik het niet mijn smaak.

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik vind Maik ook een veel te creatieve spelling en ik houd daar helemaal niet van. Mike vind ik een stuk beter. Mike Dylan klinkt wel leuk samen, maar het is ook niet mijn smaak.

5. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Maik niks, Mike ook niet ,maar ook niks mis mee. Combi met Dylan ook niet, maar ook zeker niet mijn smaak.

6. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Maik vind ik niet mooi geschreven, Mike mooier maar het is niet mijn smaak.
    En Dylan hou ik ook niet zo van..
    Combinatie van die 2 dus ook niet.. Sorry

7. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Maik vind ik net als de rest een vreemde spelling, zeker in combinatie met Dylan. Ik zou het echt schrijven als Mike (want: waarom niet als Mike en per se als Maik?).

Mike Dylan is niet mijn smaak, maar ook niet heel verkeerd.
    Ik denk bij Mike wel meteen aan het woord voor microfoon in 't Engels: mic (van microphone), uitspraak is hetzelfde als Mike.

8. IrisO

IrisO Niet meer actief

Ik zou ook Mike schrijven, maar vind dat de 2 namen wel mooi samen gaan! Het is niet mijn smaak, maar de namen klinken heel vlot samen.

9. willet

willet Fanatiek lid

2 nov 2009
    1.149
    0
    0
  10. Amethist

Amethist Niet meer actief

Nee, ik vind het echt vreselijke namen. Ik houd al niet van engelse namen en Maik/Mike en Dylan staan bij mij wel erg hoog op mijn vind-ik-vreselijk-lijst.

11. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik vind alleen Maik wel leuk, maar zonder Dylan dan...

12. bloem79

bloem79 Actief lid

16 okt 2006
    406
    0
    16
    Onze zoon heet ook Maik, wij hebben juist gekozen voor deze schrijfwijze (je schrijft het zoals je het zegt). Spellen moet je wel (ach..daar zijn er tegenwoordig zoveel van).
    Ik zeg dus Maik als roepnaam. Dylan kan prima als tweede naam, maar niet in combi. Stel dat je straks je zoon buiten roept om binnen te komen....Maik Dylan klinkt als 2 namen.
    Succes verder met het maken van een keuze.

13. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Ik hou niet zo van Engelse namen. De spelling Maik vind ik ook niet leuk. Ik sluit me dus aan bij de meerderheid.

Deel Deze Pagina