Viktor, Victor of Vic..? en voor een meisje weten eigenlijk nog niks.. Ik zat eerst te denken aan Amber.. ma die naam komt wel erg veel voor ofniet?
meid kies de naam die je mooi vindt en ookal komt hij veel voor, het is jullie naam, speciaal van jullie anders krijg je er straks spijt van. Succes! Ik geef daarom ook geen advies, want ik vind namen zo super persoonlijk. liefs fredje
Ik persoonlijk vind dat VIC het leukste en Amber is gewoon een mooie naam. Lekker doen wat jezelfs het leukste vind... maar het is inderdaad super moeilijk! Succes..
-------------------------------------------------------------------------------- fredje8 schreef: meid kies de naam die je mooi vindt en ookal komt hij veel voor, het is jullie naam, speciaal van jullie anders krijg je er straks spijt van. Succes! Helemaal mee eens! Ja dat snap ik wel .. maar ik wil graag jullie mening.
ik vind Vic het leukst. En Amber .. ja het komt wel veel voor, maar als jij het een mooie naam vind (ikke wel iig) dan zou ik het lekker doen
ik vind vic erg leuk en amber volgens mij valt dat wel mee hoor met veel voorkomen tis in elk geval ook een hele mooie naam
Als je Amber echt een mooie naam vindt, moet je die gewoon geven (staat op de 18e plaats momenteel). Maar als ik 1 advies mag geven: maak er in ieder geval geen uniecque spelling van in de trant van Ambur of Ambeur, om toch maar origineel te zijn. Ik vind Victor wel stoer en koninklijk en dat zal in de wandelgangen toch ongetwijfeld afgekort worden tot Vic. Maar je geeft je kindje dan ook wel een keuze hoe ie later genoemd wil worden, dus ik zou voor Victor met een c gaan.
Ik zou ook voor Victor kiezen, daar kan altijd nog Vic van gemaakt worden tenslotte. Betekent trouwens 'overwinnaar'. Mooi toch?
Ik vind Amber een mooie naam! En ik zou voor Victor gaan, vind ik ook een leuke naam! Ik denk dat dat toch al gauw afgekort zal worden tot Vic... dus twee vliegen in een klap!