Zo, hehe, we zijn eruit hoor...Eindelijk hebben we namen voor onze kleine We weten niet wat het is, dus moesten jongens- en meisjesnaam verzinnen! En ook nog 'n doopnaam, want kleine word gedoopt. Dit worden ze: Anna Petra Elisa (Anna hoorde mn man op de radio, Petra en Elisa zijn afkortingen van de namen van mijn oma's. Mijn moeder wou mij die 2 namen geven, maar mijn vader vond dat niks. Dus ben benieuwd hoe mijn moeder straks reageerd als we een meisje krijgen). Daniël Jakobus (Daniël hoor je niet zoveel tegenwoordig en dit was bijna de enige naam waar we het allebei over eens waren. Jakobus is naam van overgrootvader van mijn man en bij mij komt ie ook in fam. voor). Hoewel ik in gedachten al heel vaak de namen voorbij heb laten komen, voelt het toch nog wel een beetje vreemd. Ben erg benieuwd welke naam het word!
Ik wou dat wij het eens werden over namen, er zijn er nog 3 over en ik vind de 1 leuk en vriend de andere 2. Over meisjes namen waren we het direct eens, maar het wordt een jongetje De doopnamen hebben we wel: Leonardus ( mijn vader ) Theodorus ( schoonvader ) Nu nog kiezen tussen Julian ( mijn favoriet ) en Ruben of Sven. Jullie zijn er in ieder geval over uit, geen gekibbel Ik vind Daniël en Anna beide heel erg leuk!
Oja, zul je altijd zien, ben je het over meisjesnamen wél eens, krijg je een jongen Vind de 3 jongensnamen allemaal leuk! Als je er nog niet uit komt, zou ik gewoon lootjes trekken. En andere namen "bewaren" voor eventueel volgend kindje. Hier waren we het er al snel over eens dat er geen "Jannen" en "Gerritten" gebruikt zouden worden in (doop)naam voor jongen, want daar stikt het al van in de fam. van mijn man...Willen wel een beetje origineel blijven