Hoi dames, geheel onverwachts zijn wij zwanger van ons 3e kindje en nu opzoek naar een naam. We willen (zoals we nu denken) niet weten wat het word dus we zijn op zoek naar jongens en meisjes namen die passen bij de namen van onze 2 kindjes M.irre en J.onah. We houden van Hebreeuwse, latijnse of griekse namen. Geen top 20 naam en het liefst een naam met 5 letters. Kom maar op met jullie suggesties. Alvast heel erg bedankt.
M.irre, J.onah en T.imon M.irre, J.onah en A.aron M.irre, J.onah en N.atan M.irre, J.onah en E.than M.irre, J.onah en M.icah M.irre, J.onah en T.ycho M.irre, J.onah en E.lias/I.lias M.irre, J.onah en M.ateo M.irre, J.onah en G.ilon M.irre, J.onah en R.ubin M.irre, J.onah en J.aven M.irre, J.onah en J.anko M.irre, J.onah en S.hilo M.irre, J.onah en S.ivan M.irre, J.onah en J.orim M.irre, J.onah en K.enan M.irre, J.onah en T.obiah M.irre, J.onah en J.ason M.irre, J.onah en O.ttis M.irre, J.onah en Z.enos M.irre, J.onah en X.anto M.irre, J.onah en E.lyse M.irre, J.onah en T.amar M.irre, J.onah en T.irza M.irre, J.onah en Z.arah M.irre, J.onah en R.ivka M.irre, J.onah en A.viva M.irre, J.onah en D.ayla M.irre, J.onah en B.ecca M.irre, J.onah en I.lana M.irre, J.onah en K.ayla M.irre, J.onah en N.eviah M.irre, J.onah en S.hana M.irre, J.onah en N.oom M.irre, J.onah en E.lene M.irre, J.onah en L.ilah M.irre, J.onah en C.ella M.irre, J.onah en M.erte M.irre, J.onah en T.erra M.irre, J.onah en T.osca
Voor een jongen Aaron Areli Cleon David Dejan Doron Elias Elior Eliou Guido Henry Isaac / Isaak Ithai Linus Liron Louis Lycus Nevio Philo Roman Ronen Simon Timon Yaron Yoram Voor een meisje Aella Aliza Anima Aurea Cedar Chloe Dalia, Daria, Delia Danae Dione, Diana Doris Elene Flora Helen Irene, Irena Iscah Junia Liron Livna Naomi Nissa Oliva, Olive Raisa Rheia Rhoda, Rhodé Rivka, Tivka Sarah, Sarra Sarai Selah Shira Tamar Terra Theia Velia Verna Viola M en J hebben geen enkele letter met elkaar gemeen, dus ik dacht dat het mooi was als dat met de 3e ook zo zou zijn (maar daar kon ik geen namen mee vinden behalve Lycus), dus ik heb nu namen gezocht waarbij zowel een of meerdere letters van M als van J in zitten. Dat klinkt wel mooi in het geheel.
Ik moest direct denken aan Boaz! Hier nog wat ideeën, wellicht dubbel en niet allemaal met 5 letters. M.irre, J.onah en Adam M.irre, J.onah en Boaz of Boas M.irre, J.onah en Benjamin M.irre, J.onah en David (leuk!) M.irre, J.onah en Daniel M.irre, J.onah en Eder M.irre, J.onah en Ethan M.irre, J.onah en Elijah M.irre, J.onah en Ezra (leuk!) M.irre, J.onah en Gideon M.irre, J.onah en Gabriel M.irre, J.onah en Ilan M.irre, J.onah en Jacob M.irre, J.onah en Joachim M.irre, J.onah en Lewi M.irre, J.onah en Matthias M.irre, J.onah en Micah M.irre, J.onah en Natan (leuk!) M.irre, J.onah en Peter M.irre, J.onah en Roman M.irre, J.onah en Seth M.irre, J.onah en Simeon M.irre, J.onah en Simon M.irre, J.onah en Thoma M.irre, J.onah en Timon (leuk!) M.irre, J.onah en Timur
M.irre, J.onah en Benjamin M.irre, J.onah en Sterre M.irre, J.onah en Adam M.irre, J.onah en Boaz M.irre, J.onah en Daphne M.irre, J.onah en Esther